×
×

دعوت از جودوکار خراسان‌شمالی به اردوی تیم ملی

  • کد نوشته: 36505
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۵
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی رئیس هیأت جودو خراسان شمالی از دعوت «قاسم باغچقی» یکی از قهرمانان آسیایی کشور و جودوکاران شایسته استان خراسان شمالی به نخستین اردوی تیم ملی جوانان خبر داد. یونس ولی زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: نخستین اردوی تیم ملی جودو مردان در رده سنی بزرگسالان در سال ۱۴۰۲، روزهای […]

    دعوت از جودوکار خراسان‌شمالی به اردوی تیم ملی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی رئیس هیأت جودو خراسان شمالی از دعوت «قاسم باغچقی» یکی از قهرمانان آسیایی کشور و جودوکاران شایسته استان خراسان شمالی به نخستین اردوی تیم ملی جوانان خبر داد.

    یونس ولی زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: نخستین اردوی تیم ملی جودو مردان در رده سنی بزرگسالان در سال ۱۴۰۲، روزهای هشتم تا ۱۹ فروردین با حضور ۱۶ جودوکار در مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.

    به گفته وی، این مرحله از اردوها برای آماده‌سازی تیم ملی کشورمان برای اعزام به مسابقات حرفه‌ای جودو روسیه خواهد بود.

    ولی زاده با اشاره به کسب قهرمانی «قاسم باغچقی» در رقابت های جام صلح و دوستی بغداد، گفت: باغچقی از جودوکاران شایسته استان است که سال گذشته در وزن ۹۰ کیلوگرم با شکست حریفی از مراکش به نشان قهرمانی دست یافت.

    رئیس هیأت جودو خراسان شمالی ادامه داد: در این رقابت‌ها تیم‌های ملی جودو کشور ایران، عراق، مراکش، تونس، ترکیه، اردن، کویت، سوریه و لیبی حضور داشتند.

    به گزارش ایسنا، استان خراسان شمالی ظرفیت ویژه ای در رشته جودو دارد به گونه ای که با معرفی قهرمانان زیادی در میادین آسیایی و جهانی همواره عنوان دار پایتخت جودو کشور است.

    خراسان شمالی هزار و ۴۰۰ ورزشکار بیمه شده در رشته جودو و کوراش دارد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *