×
×

تشویق نانوایی های بجنورد با افزایش سهمیه پخت

  • کد نوشته: 36515
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۵
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی فرماندار شهرستان بجنورد از تشویق نانوایی های این شهرستان به دلیل کارکرد مثبت آن ها خبر داد. محمدباقر باقرپور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با راستی آزمایی هایی که به طور خودکار انجام می شود، بیشتر نانوایی های بجنورد و استان توانستند کارکرد مثبت داشته باشند. وی ادامه داد: این […]

    تشویق نانوایی های بجنورد با افزایش سهمیه پخت
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی فرماندار شهرستان بجنورد از تشویق نانوایی های این شهرستان به دلیل کارکرد مثبت آن ها خبر داد.

    محمدباقر باقرپور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با راستی آزمایی هایی که به طور خودکار انجام می شود، بیشتر نانوایی های بجنورد و استان توانستند کارکرد مثبت داشته باشند.

    وی ادامه داد: این کارکرد مثبت نانوایی های بجنورد با تشویق آن ها همراه است و به همین دلیل ۸.۵ درصد افزایش سهمیه پخت به آن ها تعلق می گیرد.

    وی افزود: البته برخی نانوایی ها نیز گاها انحرافاتی در کارکرد خود دارند که به همین دلیل سهمیه پخت آن ها به طور خودکار کسر می شود.

    باقرپور با بیان اینکه هم اکنون سهمیه پخت بیشتر نانوایی ها از ۱۵ کیسه در روز به ۱۹ کیسه رسیده است، گفت: چنانچه نانوایی ها انحراف در پخت نداشته باشند، سهمیه آن ها تا ۵۰ درصد نیز افزایش می یابد.

    به گزارش ایسنا، پیش از این مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا از سلامت عملکرد ۹۸ درصدی نانوایی های خراسان شمالی در طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان خبر داده بود.

    محمد بدری از اجرای مرحله دوم طرح هوشمندسازی یارانه نان در استان خبر داد و بیان کرد: در این مرحله سهمیه یارانه آرد به نانوایی ها هر ۱۵ روز به صورت شناور تعلق می گیرد.

    بدری گفت: سهمیه تعلق گرفته به نانوایی ها، بر اساس تراکنش صورت گرفته در دستگاه های کارت خوان متعلق به آن ها است. در واقع سهمیه آرد تعلق گرفته به نانوایی براساس فروش نان صورت گرفته است.

    وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد نانوایی های استان به دستگاه کارتخوان هوشمند متصل شده اند.

    این مقام مسئول گفت: برخی از نانوایی های روستایی و حواشی شهر پول نقد دریافت می کنند که به آن ها اعلام شده کارت عابر بانکی را به عنوان نان کارت در نظر بگیرند و به ازای پول دریافت شده، کارت مذکور را با دستگاه بکشند.

    وی تصریح کرد: به نانوایان توصیه می شود که فقط از دستگاه کارتخوان استفاده کنند تا سهمیه آرد بیشتری به آن ها تعلق بگیرد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *