×
×

برپایی ۲۰۷ غرفه صنایع‌دستی و سیاه‌چادر در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 36614
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از برپایی ۲۰۷ غرفه صنایع‌دستی، سوغات و سیاه‌چادر در سطح استان خبر داد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، پروانه کلاته اظهار کرد: نوروز امسال با برپایی غرفه صنایع‌دستی و سیاه‌چادر در مبادی […]

    برپایی ۲۰۷ غرفه صنایع‌دستی و سیاه‌چادر در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از برپایی ۲۰۷ غرفه صنایع‌دستی، سوغات و سیاه‌چادر در سطح استان خبر داد.

    به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، پروانه کلاته اظهار کرد: نوروز امسال با برپایی غرفه صنایع‌دستی و سیاه‌چادر در مبادی ورودی شهرستان‌های استان میزبان گردشگران و مسافران هستیم.

    وی تأکید کرد: بجنورد، شیروان، گرمه و اسفراین شهرستان‌هایی است که در آن بازارچه صنایع‌دستی و سیاه‌چادر برپا کرده‌ایم.

    کلاته تعداد کل غرفه‌های صنایع‌دستی، سوغات و سیاه‌چادر را در سطح استان ۲۰۷ غرفه اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۰۰ غرفه را صنایع‌دستی و سوغات و ۷ مورد را سیاه‌چادر تشکیل داده است.

    وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۸ هزار صنعتگر در ۶۲ رشته صنایع‌دستی همچون دست بافته‌های داری، نساجی سنتی، چرم، چوب و… مشغول به فعالیت هستند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *