×
×

اتمام ساماندهی گلزار شهدای مرکزی مانه و سملقان تا پایان فروردین

  • کد نوشته: 36616
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی از اتمام ساماندهی گلزار شهدای مرکزی مانه و سملقان تا پایان فروردین ماه جاری خبر داد. قاسم محمدزاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: فرآیند ساماندهی گلزار مطهر شهدای مرکزی مانه و سملقان تا قبل از پایان فروردین‌ماه جاری به اتمام می رسد […]

    اتمام ساماندهی گلزار شهدای مرکزی مانه و سملقان تا پایان فروردین
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی از اتمام ساماندهی گلزار شهدای مرکزی مانه و سملقان تا پایان فروردین ماه جاری خبر داد.

    قاسم محمدزاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: فرآیند ساماندهی گلزار مطهر شهدای مرکزی مانه و سملقان تا قبل از پایان فروردین‌ماه جاری به اتمام می رسد و فضای مناسبی برای حضور خانواده‌های معظم شهیدان و همچنین اقشار مختلف مردم فراهم می شود.

    وی با بیان اینکه از روند ساماندهی گلزار شهدای مرکزی شهرستان مانه و سملقان بازدید کرده است، امیدواری کرد که فرآیند ساماندهی گلزار مطهر شهدا تا قبل از پایان فروردین‌ماه به اتمام برسد.

    به گفته وی، ساماندهی گلزار شهدای مرکزی شهرستان مانه و سملقان که ۹۱ مزار شهید را در خود جای داده است با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در حال انجام بوده و در مراحل پایانی است.

    محمدزاده تصریح کرد: شهدا الگوی واقعی برای جامعه به ویژه نسل جوان هستند و با خواندن زندگینامه آن ها به روشنگری در تمام مراحل زندگی می رسند.

    وی افزود: همسران و مادران شهدا با خداوند بهترین معامله را کرده اند چرا که عزیزترینشان را راهی جبهه های مقاومت کردند و به مقام شهادت دست یافتند.

    وی بیان کرد: در همین راستا باید قدردان شهدا باشیم چرا که آن ها از جان و مالشان گذشتند و وظیفه خطیری نسبت به احترام و تکریم خانواده شهدا بردوش تمامی جامعه است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *