×
×

عدم پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن توسط برخی بانک ها در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37046
  • ۱۴۰۲-۰۱-۲۸
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از عدم پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن توسط برخی بانک ها در این استان خبر داد. قاسم قاسمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر قرارداد بیش از ۷ هزار واحد طرخ نهضت ملی مسکن در این استان منعقد شده است. وی […]

    عدم پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن توسط برخی بانک ها در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از عدم پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن توسط برخی بانک ها در این استان خبر داد.

    قاسم قاسمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر قرارداد بیش از ۷ هزار واحد طرخ نهضت ملی مسکن در این استان منعقد شده است.

    وی گفت: براساس آخرین رتبه بندی طرح نهضت ملی مسکن که هفته گذشته توسط معاونت مسکن و ساختمان وزارت متبوع انجام شد، خراسان شمالی در تمامی شاخص ها به صورت کلی رتبه دهم کشور را دارا است که عدم پرداخت تسهیلات نهضت ملی به متقاضیان توسط بانک ها، یکی از دلایلی است که رتبه خراسان شمالی از رتبه ششم به رتبه دهم سیر نزولی داشته است.

    قاسمی عنوان کرد: بانک مسکن تنها بانکی است که بیش از تعهد خود یعنی ۲.۵ برابر، تسهیلات پرداخت کرده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

    وی افزود: براساس قانون طرح جهش تولید مسکن که توسط ریاست جمهور ابلاغ شد، بانک‌ها مکلفند تا ۲۰ درصد از تسهیلات خود را به طور سالانه در حوزه مسکن و ساختمان پرداخت کنند، در حالی که بررسی آمار و ارقام تسهیلات پرداختی به این حوزه گواهی عملکردی دیگر است.

    دبیر شورای مسکن خراسان شمالی تصریح کرد: تاکنون ۷ هزار و ۲۰۴ واحد مسکونی از پروژه های نهضت ملی مسکن به مرحله اخذ تسهیلات بانکی رسیده و این نیاز است تا بانک ها همت کنند و طبق قانون، تسهیلات را به متقاضیان پرداخت کنند تا مشکل مردم در بخش مسکن حل شود.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *