×
×

مخالفت شورای شهر با ساخت بیمارستان در شهربازی بجنورد

  • کد نوشته: 37062
  • ۱۴۰۲-۰۱-۲۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی نائب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد از مخالفت شورای شهر با اختصاص زمین برای ساخت بیمارستان در دل شهربازی بجنورد خبر داد. به گزارش ایسنا، علی اربابی در جلسه علنی امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه که در شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: جلسات مختلفی در خصوص زمین بیمارستان زنان در شهربازی […]

    مخالفت شورای شهر با ساخت بیمارستان در شهربازی بجنورد
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی نائب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد از مخالفت شورای شهر با اختصاص زمین برای ساخت بیمارستان در دل شهربازی بجنورد خبر داد.

    به گزارش ایسنا، علی اربابی در جلسه علنی امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه که در شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: جلسات مختلفی در خصوص زمین بیمارستان زنان در شهربازی برگزار شده و کمیسیون تلفیقی شورا نیز به این موضوع ورود کرده که براساس آن‌ها با اختصاص این زمین در دل شهربازی بجنورد به علوم پزشکی استان مخالفت شده است.

    وی ادامه داد: اما از آنجایی که لایحه ای از سوی شهرداری مختص این موضوع به شورا نیامده است، امکان رأی گیری در این خصوص وجود ندارد و پرونده آن در این مرحله در کمیسیون بسته شد.

    جمشید عین بیگی، رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در ادامه این موضوع گفت: از آنجایی که نامه ای در این خصوص به شورا نیامده، حتی امکان رای گیری درباره آن نیز وجود ندارد و نظر، همان نظر کمیسیون است.

     احمدرضا یزدانی دیگر عضو شورای شهر نیز در ابتدای جلسه در نطق پیش از دستور خود بر شفاف سازی موضوع زمین بیمارستان تاکید کرد.

    وی ادامه داد: باید با مردم شفاف باشیم و مردم بدانند پاسخ ما به این درخواست علوم پزشکی برای ساخت بیمارستان در دل شهربازی چیست.

    وی تصریح کرد: باید نظر منفی شورا را علنی اعلام کنیم تا تکلیف علوم پزشکی نیز مشخص شود.

    مصطفی دلیریان دیگر عضو شورای شهر نیز در این خصوص اظهار کرد: مردم به مقدار کافی نگران این زمین و شهربازی بجنورد هستند و نباید آن ها را بیش از این نگران نگه داشت.

    وی تصریح کرد: تمام مردم نیز با این موضوع مخالف هستند و نباید به گونه ای عمل کنیم که مخالف خواست و درخواست عموم مردم باشد. لذا باید مخالفت اکثریت اعضای شورا با این موضوع علنا اعلام شود.

    انتهای پیام 

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *