×
×

بیش از ۵۰۰۰ طرح خراسان‌شمالی در سامانه جامع تسهیلات اشتغال ثبت شد

  • کد نوشته: 37109
  • ۱۴۰۲-۰۱-۳۰
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: سال گذشته ۵ هزار و ۳ طرح از خراسان شمالی برای دریافت یک هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان تسهیلات در سامانه جامع تسهیلات اشتغال ثبت شد. مهدی اسلام خواه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ۴ هزار و ۶۴ طرح خویش فرمایی […]

    بیش از ۵۰۰۰ طرح خراسان‌شمالی در سامانه جامع تسهیلات اشتغال ثبت شد
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: سال گذشته ۵ هزار و ۳ طرح از خراسان شمالی برای دریافت یک هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان تسهیلات در سامانه جامع تسهیلات اشتغال ثبت شد.

    مهدی اسلام خواه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ۴ هزار و ۶۴ طرح خویش فرمایی و ۹۳۹ طرح کارفرمایی در سامانه مزبور ثبت شد که میزان تسهیلات درخواستی به ترتیب ۴۷۱ میلیارد و یک هزار و ۹ میلیارد تومان است.

    وی خاطرنشان کرد: ۵ هزار و ۳ طرح شامل یک هزار و ۹۸۰ طرح در بخش مشاغل خانگی، یک هزار و ۵۵۳ طرح در بخش کشاورزی، ۹۶۴ طرح در بخش خدمات و ۵۰۷ طرح در بخش صنعت است.

    اسلام خواه افزود: فراوانی رسته های دارای بیشترین متقاضی ثبت شده در سامانه به ترتیب صنایع نساجی پوشاک و سراجی، فرش دستبافت، پرورش و نگهداری دام سبک و سنگین، کسب و کارهای صنفی، بافته های داری و غیر داری، محصولات گلخانه ای، باغداری، فعالیت های خدماتی و مهندسی کشاورزی است.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی درباره مشکلات و دغدغه‌ها برای جذب تسهیلات تبصره ۱۶ گفت: ابلاغ دیرهنگام ردیف اعتبارات در پایان سال ۱۴۰۱ از جمله مشکلات در این زمینه است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *