×
×

پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی خراسان ۸ ماهه تحویل می‌شود

  • کد نوشته: 37133
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) گفت: با توجه به تاکیدات ریاست جمهوری، پروژه انتقال پساب شهر بجنورد به پتروشیمی خراسان را به جای ۲ سال، آبان ماه امسال به اتمام می رسانیم. به گزارش ایسنا، مسعود اسم خانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، حسین […]

    پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی خراسان ۸ ماهه تحویل می‌شود
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) گفت: با توجه به تاکیدات ریاست جمهوری، پروژه انتقال پساب شهر بجنورد به پتروشیمی خراسان را به جای ۲ سال، آبان ماه امسال به اتمام می رسانیم.

    به گزارش ایسنا، مسعود اسم خانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، حسین نژاد استاندار خراسان شمالی، محمد وحیدی و محمد پاکمهر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حسنی مدیرعامل پتروشیمی خراسان و جمعی دیگر از مسئولان استان ظهر امروز ۳۱ فروردین ماه از روند پیشرفت پروژه انتقال پساب شهر بجنورد به پتروشیمی خراسان بازدید به عمل آوردند.

    در حاشیه این بازدید مدیرعامل تاپیکو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حداقل مدت زمان اجرای چنین پروژه بزرگی ۲ سال است اما ما با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهور و پیگیری های سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری شستا در تلاش هستیم تا این پروژه را زودتر از موعد مقرر و در پایان آبان ماه امسال تحویل دهیم.

    اسم خانی، بودجه این پروژه را در فاز خط انتقال، ۲۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در فاز احداث تصفیه خانه تکمیلی رقمی حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال را در نظر داریم که پس از انتخاب پیمانکار ذی‌صلاح اقدام خواهد شد.

    شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین که در بازار سرمایه ایران با نماد «تاپیکو» شناخته می‌شود، یکی از هلدینگ‌های چندرشته‌ای صنعتی زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و از سهامداران عمده پتروشیمی خراسان در بجنورد است.

    استاندار خراسان شمالی نیز با تاکید بر اهمیت اجرای پروژه انتقال پساب شهر بجنورد به پتروشیمی خراسان، گفت: با توجه به بحران کم آبی که در استان داریم، این طرح بایستی هرچه زودتر اجرایی می شد که خوشبختانه در سفر پر خیر و برکت آیت الله رئیسی اجرای آن مصوب و عملیات اجرایی آن از دهه فجر سال گذشته آغاز شد.

    محمدرضا حسین نژاد ادامه داد: سرعت پیشرفت پروژه مناسب است و مدیریت شرکت سرمایه گذاری تاپیکو و مدیرعامل پتروشیمی خراسان پیگیری های خوبی در خصوص اجرای طرح داشته اند.

    نماینده عالی دولت در خراسان شمالی اظهار کرد: پیگیری های لازم برای اجرای این طرح بر اساس فرمایشات رئیس جمهور را به طور جد انجام می دهیم.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *