×
×

۵ گروه، هلال شوال را در خراسان شمالی بررسی می کنند

  • کد نوشته: 37135
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: پنج گروه، رصد هلال ماه شوال را غروب روز جمعه جاری در ۴ نقطه این استان انجام می‌دهند. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی، حجت الاسلام نعمت الله آزموده اظهار کرد: این گروه‌ها در ساعت ۱۷ و […]

    ۵ گروه، هلال شوال را در خراسان شمالی بررسی می کنند
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: پنج گروه، رصد هلال ماه شوال را غروب روز جمعه جاری در ۴ نقطه این استان انجام می‌دهند.

    به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی، حجت الاسلام نعمت الله آزموده اظهار کرد: این گروه‌ها در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در محل‌های مد نظر مستقر می شوند و تا ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه فرصت دارند هلال ماه را رصد کنند.

    وی افزود: ۲ گروه النجم و الضحی از شهرستان بجنورد در ارتفاعات روستای درصوفیان، یک گروه در امامزاده دلاور شهرستان مانه و سملقان، یک گروه در بلندی های گود چوخه اسفراین و یک گروه هم در قلعه جلال‌الدین گرمه مستقر می شوند.

    به گفته حجت الاسلام آزموده هر گروه استهلال شامل ۵ نفر از جمله کارشناس نجوم، رصدگر کمکی، محاسبه گر، روحانی و مستندساز است که فعالیت آن ها در شهرستان ها زیر نظر امام جمعه شهرستان صورت می گیرد.

    وی گفت: در صورت مشاهده هلال ماه شوال توسط گروه های استهلال استان، گزارش آن به ستاد استهلال کشور در تهران ارائه می شود تا در خصوص اعلام آن تصمیم گیری شود.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *