×
×

آغاز مجدد نهضت آسفالت در بجنورد/ آسفالت ریزی ۸ هزار متر مربع از معابر در یک هفته

  • کد نوشته: 37137
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی شهردار بجنورد از آغاز مجدد نهضت آسفالت در مرکز استان به ویژه محلات کم برخوردار خبر داد. جواد حمیدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آغاز دوباره نهضت آسفالت معابر شهری همزمان با فصل بهار اظهار کرد: در فاز اول طی فقط یک هفته گذشته، ۸ هزار متر مربع از […]

    آغاز مجدد نهضت آسفالت در بجنورد/ آسفالت ریزی ۸ هزار متر مربع از معابر در یک هفته
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی شهردار بجنورد از آغاز مجدد نهضت آسفالت در مرکز استان به ویژه محلات کم برخوردار خبر داد.

    جواد حمیدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آغاز دوباره نهضت آسفالت معابر شهری همزمان با فصل بهار اظهار کرد: در فاز اول طی فقط یک هفته گذشته، ۸ هزار متر مربع از معابر کوی وحدت و مطهری از محلات کم برخوردار شهری روکش آسفالت شد.

    وی با بیان اینکه تلاش می‌شود مردم در سال جاری تحولات خاصی در حوزه عمران شهری مشاهده کنند، افزود: در اجرای آسفالت معابر شهری عدالت شهری را در نظر خواهیم گرفت. سعی خواهد شده در هر محله ای، چند کوچه از ترمیم یا اجرای آسفالت بهره مند شود.

    شهردار بجنورد همچنین با تاکید بر اینکه نگهداری از آسفالت معابر بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: متاسفانه در بخش هایی از شهر بجنورد شاهد این هستیم که مردم پساب خانگی خود را در در معابر رها می کنند که به دلیل وجود مواد شیمیایی ناشی از شست و شو در آن ها، عمر آسفالت کم می شود.

    وی افزود: از شهروندان انتظار داریم تا در نگهداری از معابر شهری و آسفالت هایی که در معابر انجام می شود کمک حال شهرداری باشند تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به آنان ارائه دهیم.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *