×
×

احداث ۹ دستگاه پل و ابنیه فنی در محورهای خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37143
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از احداث ۹ دستگاه پل و ابنیه فنی و تعمیرات در سطح محورهای این استان با ۵۵۵ هزار میلیون ریال اعتبار، طی یک سال گذشته خبر داد. محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پل های کلاته یاور، کلاته آقا نبی […]

    احداث ۹ دستگاه پل و ابنیه فنی در محورهای خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از احداث ۹ دستگاه پل و ابنیه فنی و تعمیرات در سطح محورهای این استان با ۵۵۵ هزار میلیون ریال اعتبار، طی یک سال گذشته خبر داد.

    محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پل های کلاته یاور، کلاته آقا نبی و الله وردی خان در شهرستان بجنورد، پل خرتوت یموق در شهرستان مانه و سملقان، پل شوقان در شهرستان جاجرم، پل های غلامان و یوقان برج در شهرستان راز و جرگلان و پل روستای علی محمد و پل محور شوق آباد در شهرستان شیروان در این مدت احداث شد.

    وی مهمترین موضوعات و تعمیرات اساسی و بهسازی پل ها را اجرای شوت و رادیه برد، اجرا و تعمیر قرنیز، تعمیر درز انبساط و تنقیه ورودی و خروجی پل ها برشمرد و افزود: برای تمامی پل های استان شناسنامه فنی تهیه و اطلاعات آن ها در سامانه bms  ثبت شده است.

     وی به وجود ۶ هزار و ۹۰۲ دستگاه انواع آبرو، پل و ابنیه فنی در محورهای استان اشاره و تصریح کرد: ۱۰۰ دستگاه پل در محورهای خراسان شمالی نیازمند تعمیر و بازسازی است که به  ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.  

    مشتری با بیان این که تنقیه پل ها (تمیز کردن، باز کردن و برداشتن گل و لای از پل ها) جزو برنامه های اولویت دار این اداره کل برای جلوگیری از خسارات احتمالی به پل ها و هدایت آب‌های سطحی است، ادامه داد: بازدیدها و بازرسی های فنی مستمر برای بررسی وضعیت پل‌ها و ابنیه فنی، برای حصول اطمینان از ایمنی سازه‌ای و بررسی پل‌ها به منظور عبور سیلاب و جلوگیری از بحران‌های احتمالی از جمله اقدامات مهمی است که به صورت مستمر انجام می‌شود.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *