×
×

جلوه جشن تطهیر و بندگی با اقامه نماز عید فطر در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37153
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۲
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی صبح امروز مراسم باشکوه نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی با حضور پرشور زنان و مردان مومن و روزه‌دار ماه مبارک رمضان برگزار شد تا جلوه‌گاه بندگی و عبودیت در نخستین روز از ماه شوال باشد. به گزارش ایسنا، ائمه جمعه استان خراسان شمالی امروز در خطبه های […]

    جلوه جشن تطهیر و بندگی با اقامه نماز عید فطر در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی صبح امروز مراسم باشکوه نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی با حضور پرشور زنان و مردان مومن و روزه‌دار ماه مبارک رمضان برگزار شد تا جلوه‌گاه بندگی و عبودیت در نخستین روز از ماه شوال باشد.

    به گزارش ایسنا، ائمه جمعه استان خراسان شمالی امروز در خطبه های نماز پرشکوه عید سعید فطر افزودند که برای داشتن کشوری قوی در ابعاد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و رشد در همه این ابعاد باید وحدت و یکپارچگی وجود داشته باشد.

    امامان جمعه استان بیان داشتند ما باید به وسیله جهاد تبیین و روشنگری با جنگ شناختی که دشمن علیه ملت ایران راه انداخته است، مبارزه کنیم.

    آنان از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر و همچنین برنامه های معنوی ایام ماه مبارک و جشن گلریزان و کمک به نیازمندان و مستمندان قدردانی کردند.

    خطیبان نماز عید فطر اظهار کردند نیروهای مسلح، حصارهای محکم کشور هستند و دشمن به دنبال شکست این حصارها است.

    آنان از عید فطر به عنوان جشن غلبه بر شیاطین و پیروی بر هوای نفس یاد کردند و گفتند عید فطر جشن موفقیت امتحان خدا است.

    آنان افزودند بهره مندی از ذخیره معنوی که در ماه مبارک رمضان نصیب مومنان شده است باید ادامه یابد؛ چراکه یک ماه روزه داری منجر به تقوای الهی شده است.

    خطیبان نماز عید فطر گفتند که وحدت و مقاومت ملت های مسلمان، نیاز جهان اسلام در شرایط حساس کنونی است.

    آنان همچنین بر ضرورت توجه به چالش های استان خراسان شمالی برای حل مشکلات جوانان، رفع تورم و… تاکید کردند.

    گفتنی است اقامه نماز عید سعید فطر با حضور گسترده اقشار مردم مومن در ۲۱ شهر و تعداد بسیاری از روستاهای استان خراسان شمالی برگزار شد.

    خبرنگار: غلامرضا مینا

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *