×
×

۲ شهرستان خراسان شمالی در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند

  • کد نوشته: 37205
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۴
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از قرار گرفتن دو شهرستان خراسان شمالی در وضعیت آبی کرونایی خبر داد. دکتر جواد شاهین فر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طبق آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهرها که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد؛ اکنون دو شهرستان گرمه و […]

    ۲ شهرستان خراسان شمالی در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از قرار گرفتن دو شهرستان خراسان شمالی در وضعیت آبی کرونایی خبر داد.

    دکتر جواد شاهین فر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طبق آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهرها که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد؛ اکنون دو شهرستان گرمه و راز و جرگلان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

    وی با بیان اینکه جاجرم نیز از زرد به نارنجی تغییر رنگ داده است، عنوان کرد: پیش از این شهرستان مانه و سملقان در وضعیت نارنجی و پر خطر کرونایی قرار داشت، اما در جدید ترین رنگ بندی، این شهرستان و شهرستان‌های بجنورد، شیروان، اسفراین و فاروج در وضعیت زرد قرار دارند.

    وی با اشاره به ثبات نسبی وضعیت کرونا در استان، تأکید کرد: همچنان زدن ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی توصیه می‌شود زیرا سهل انگاری و عادی انگاری‌ها عامل شیوع این بیماری است.

    سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به تکمیل واکسیناسیون کرونا نیز تأکید کرد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *