×
×

۵۰۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری آماده واگذاری در طرح جوانی جمعیت خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37286
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۸
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از آمادگی واگذاری ۵۰۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری در قالب طرح جوانی جمعیت خبر داد. قاسم قاسمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در شهر بجنورد بیش از۵۷۰ درخواست در این خصوص ثبت شده که ۷۰ درخواست مشمول قانون نبودند و ۵۰۰ درخواست کارهای ثبتی […]

    ۵۰۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری آماده واگذاری در طرح جوانی جمعیت خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از آمادگی واگذاری ۵۰۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری در قالب طرح جوانی جمعیت خبر داد.

    قاسم قاسمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در شهر بجنورد بیش از۵۷۰ درخواست در این خصوص ثبت شده که ۷۰ درخواست مشمول قانون نبودند و ۵۰۰ درخواست کارهای ثبتی در حال انجام است.

    وی افزود: در بحث قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وظایفی برای راه و شهرسازی نیز تعریف شده و این مجموعه موظف است که خانواده های دارای فرزند سوم و چهارم که بعد از تاریخ ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۰ به دنیا آمده اند را تحت پوشش این طرح قرار دهد.

    به گفته وی، براساس قانون اجرایی که تدوین و آماده شده، اقداماتی در راستای تامین زمین و بحث واگذاری در تمامی شهرها به فراخور تقاضاهایی که وجود دارد انجام شده که در همین راستا ۵۰۰ قطعه ۲۰۰ متری آماده واگذاری به مشمولان این قانون است.

    قاسمی گفت: این قطعات تفکیک شده و در تمامی شهرهایی که زمین موجود است تامین شده و کسانی که متقاضی هستند به محض اینکه درخواست اولیه خود را در اداره کل به ثبت برسانند و مشمول این قانون باشند اختصاص و واگذاری زمین انجام خواهد شد.

    وی در بخش دیگری از این گفت و گو، از جذب ۱۴۰ میلیارد ریال برای احداث باند دوم محور اسفراین-بجنورد خبر داد.

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار کرد: مبلغ قرارداد این پروژه ۸۵۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۱۴۰ میلیارد ریال آن در قالب اسناد خزانه و نقدی به پیمانکار پرداخت شده است.

    وی با بیان اینکه مابقی اعتبار این پروژه به مرور تخصیص می یابد، افزود: مشکلات این پروژه شامل آزادسازی، تملک، مشکلات مربوط به میراث فرهنگی و معارضین راه تا حدودی رفع شده است و در ماه‌های آتی شاهد کلنگ زنی بخش‌های دیگری از این پروژه خواهیم بود.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *