×
×

بررسی «زیست بوم ترویج علم در ایران» در یک نشست علمی

  • کد نوشته: 37315
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۹
  • ۰
  • موزه ملی علوم و فناوری ایران، انجمن ترویج علم ایران و کرسی ترویج علم یونسکو در راستای اهداف مشترک خود، نشست «زیست بوم ترویج علم در ایران» را در محل مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار می‌کنند. به گزارش ایسنا، دکتر اکرم قدیمی، عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور در این نشست در خصوص پژوهش انجام […]

    بررسی «زیست بوم ترویج علم در ایران» در یک نشست علمی
  • تبلیغ هدفمند

    موزه ملی علوم و فناوری ایران، انجمن ترویج علم ایران و کرسی ترویج علم یونسکو در راستای اهداف مشترک خود، نشست «زیست بوم ترویج علم در ایران» را در محل مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار می‌کنند.

    به گزارش ایسنا، دکتر اکرم قدیمی، عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور در این نشست در خصوص پژوهش انجام شده با عنوان «زیست بوم ترویج علم در ایران» سخنرانی می‌کند و حاضران جلسه که از نهادها، انجمن‌های علمی، مروجان علم و صاحب‌نظران حوزه ترویج علم هستند، پس از سخنرانی به گفت‌وگو و پرسش و پاسخ خواهند پرداخت.

    بر اساس این گزارش، این نشست به صورت حضوری و آنلاین روز دوشنبه، ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در محل مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور به آدرس میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، خیابان استاد محمدامین قانعی‌راد (سهیل سابق) برگزار می‌شود.

    به نقل از روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری ایران، حضور در این نشست به صورت آنلاین برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک اسکای‌روم: https://www.skyroom.online/ch/zagros2002m/tarvij به صورت مهمان در نشست حاضر باشند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۳۲۷۴۸۲۵۸ تماس بگیرند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *