×
×

۶۶ پرونده سرقت از تجهیزات ایمنی جاده های خراسان شمالی تشکیل شد

  • کد نوشته: 37355
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۲
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ۶۶ پرونده سرقت از تجهیزات ایمنی جاده های استان طی سال گذشته تشکیل و منجر به ثبت شکواییه شد. محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته ۶۶ مورد سرقت از تجهیزات ایمنی جاده های استان […]

    ۶۶ پرونده سرقت از تجهیزات ایمنی جاده های خراسان شمالی تشکیل شد
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ۶۶ پرونده سرقت از تجهیزات ایمنی جاده های استان طی سال گذشته تشکیل و منجر به ثبت شکواییه شد.

    محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته ۶۶ مورد سرقت از تجهیزات ایمنی جاده های استان شامل تابلو علائم، چراغ چشمک زن، صفحه و پایه گاردریل، کابل و ترانس برق به اداره حقوقی این اداره کل گزارش شد.

    وی افزود: از این تعداد سرقت، ۴۱ مورد منجر به شناسایی متهم و محکومیت به حبس و رد مال با پیگیری و طرح دعوا توسط اداره حقوقی شده است.

    به گفته این مسئول تجهیزات ایمنی در حفظ سلامت کاربران جاده ای تاثیر بسیار بالایی دارد و بسیاری از پرونده های حوادث رانندگی و تصادفات فوتی و جرحی ناشی از کمبود تابلو علائم سرقتی است.

    وی اظهارکرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده سرقت تجهیزات عمومی و ایمنی موجود در جاده ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند و گزارش سرقت را به این اداره کل ارائه دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

    ۶۰۰ کیلومتر راه در این استان وجود دارد که از این مساحت، ۲۱۰ کیلومتر طول بزرگراه های استان است و در خراسان شمالی آزادراه وجود ندارد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *