×
×

شهدای امنیت و غیرت سند دیگری برای افتخار و عبرت‌آموزی هستند

  • کد نوشته: 37426
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۶
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد تاکید کرد: اجازه ندهیم بوق های تبلیغاتی فضائل اخلاقی متعالی را از فرزندانمان بگیرد. حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به سوء قصد به جان آیت الله سلیمانی، شهادت شهید شهرکی در زاهدان و شهید الداغی گفت: شهدای امنیت و غیرت سند دیگری […]

    شهدای امنیت و غیرت سند دیگری برای افتخار و عبرت‌آموزی هستند
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد تاکید کرد: اجازه ندهیم بوق های تبلیغاتی فضائل اخلاقی متعالی را از فرزندانمان بگیرد.

    حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به سوء قصد به جان آیت الله سلیمانی، شهادت شهید شهرکی در زاهدان و شهید الداغی گفت: شهدای امنیت و غیرت سند دیگری برای افتخار و عبرت‌آموزی هستند.

    وی با بیان اینکه دختران و پسران کشورمان باید بدانند که دشمن برای انحطاط و نابودی آن ها کمر خود را محکم بسته است، گفت: در این راستا حجاب سنگر محکمی برای مقابله با آن ها است.

    حجت الاسلام و المسلمین نوری با تاکید بر اینکه آحاد مختلف جامعه باید در میدان بمانند و از غیرت، حیا، عفت و پاکدامنی عزیزمان دفاع کنند، افزود: عفت برای زنان و غیرت برای مردان جامعه لازم و ملزوم است و با جامعه باغیرت اجازه ترویج بی‌عفتی و بی‌حیایی را نخواهیم داد.

    وی با اشاره به اینکه سبک زندگی غربی یعنی بی‌غیرتی و بی‌عفتی بیان کرد: با ترویج و عمل به سبک زندگی اسلامی در مقابل سبک زندگی غربی ایستادگی خواهیم کرد.

    وی در ادامه افزود: دانش‌آموزان به مثابه منابع انسانی هستند و در صورت عدم توجه کافی و برنامه‌ریزی صحیح شاهد از بین رفتن این سرمایه عظیم و ارزشمند خواهیم بود.

    حجت الاسلام نوری با اشاره به لزوم صرف زمان کافی برای رشد و اعتلای دانش آموزان تصریح کرد: مدیران و معلمان باید افتخارات ملی، مفاخر ایران اسلامی، هویت دینی و ملی را با زبان قابل فهم تفسیر و بازخوانی کنند.

    وی ادامه داد: در صورت عدم تربیت صحیح کودکان فرصت بهره‌مندی جامعه از مدیران باکفایت و انقلابی از دست می‌رود.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *