×
×

زنجیره پرورش کرم ابریشم در خراسان شمالی با اختصاص اعتبارات سفر رهبری تکمیل شد

  • کد نوشته: 37483
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۸
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از اجرای زنجیره پرورش کرم ابریشم پس از سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به استان خبر داد. به گزارش ایسنا، محمد محمدزاده در حاشیه بازدید از غرفه استان خراسان شمالی در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در تهران (اکسپو)، با بیان اینکه پس از سفر با برکت […]

    زنجیره پرورش کرم ابریشم در خراسان شمالی با اختصاص اعتبارات سفر رهبری تکمیل شد
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از اجرای زنجیره پرورش کرم ابریشم پس از سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به استان خبر داد.

    به گزارش ایسنا، محمد محمدزاده در حاشیه بازدید از غرفه استان خراسان شمالی در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در تهران (اکسپو)، با بیان اینکه پس از سفر با برکت مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، زنجیره پرورش کرم ابریشم به طور کامل در استان اجرا شده است، اظهار کرد: خراسان شمالی یکی از قطب های نوغانداری است و تمرکز بر این بخش می تواند اشتغالزایی بسیاری را برای استان به دنبال داشته باشد.

    وی همچنین با اشاره به وضعیت نوغانداری در استان خراسان شمالی افزود: احداث توتستان، احداث ساختمان پرورش کرم ابریشم، ابریشم کشی و در نهایت استفاده از ابریشم بخش جرگلان به ویژه روستای دویدخت، سبب بافته شدن فرش ابریشم در استان می شود که از جمله محصولات باکیفیت استان به شمار می آید.

    به گزارش ایسنا، نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ که پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران به شمار می رود، از دیروز در مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و تا بیستم اردیبهشت ماه با حضور ۷۵۰ شرکت داخلی و نمایندگانی از ۶۰ کشور برپاست.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *