×
×

کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در آموزش و پرورش

  • کد نوشته: 37493
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۸
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش از کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در آموزش و پرورش خبر داد. به گزارش ایسنا، اصغر باقرزاده در مراسم تجلیل از معلمان نمونه خراسان شمالی که امروز در سالن همایش های بانک ملی بجنورد برگزار شد، گفت: بخشی از کمبود مربی پرورشی با آزمون های استخدامی پیش […]

    کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در آموزش و پرورش
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش از کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در آموزش و پرورش خبر داد.

    به گزارش ایسنا، اصغر باقرزاده در مراسم تجلیل از معلمان نمونه خراسان شمالی که امروز در سالن همایش های بانک ملی بجنورد برگزار شد، گفت: بخشی از کمبود مربی پرورشی با آزمون های استخدامی پیش رو مرتفع خواهد شد.

    وی اظهار کرد: در حال حاضر ۴۸ هزار مربی پرورشی در حال خدمت هستند که از این تعداد ۱۱ هزار نفر در سال تحصیلی جدید بازنشسته خواهند شد.

    باقرزاده افزود: در آزمون استخدامی سال جاری برای رفع کمبودهای موجود ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

    وی در ادامه با اشاره به فعالیت مراکز فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در سال های گذشته توجه چندانی به این مراکز نشده بود اما در دولت سیزدهم به این مراکز توجه شده است.

    به گفته معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش، اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان برای بهسازی، مراکز فرهنگی آموزش و پرورش در قانون بودجه ۱۴۰۲ مصوب شد.

    وی با اشاره به اهمیت این مراکز فرهنگی برای دانش آموزان گفت: راه اندازی و بهسازی این مراکز، بهترین گزینه و راهگشای برطرف کردن مسایل و مشکلات گریبانگیر در خانواده‌ها است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *