×
×

کلنگ زنی ۲ خانه نشاط ورزشی در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37555
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۰
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی از کلنگ زنی دو باب خانه نشاط ورزشی و تندرستی در روستاهای این استان خبر داد. داود خدابنده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از این خانه های نشاط و سلامتی در روستای سنگسار شهرستان راز و جرگلان و دیگری […]

    کلنگ زنی ۲ خانه نشاط ورزشی در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی از کلنگ زنی دو باب خانه نشاط ورزشی و تندرستی در روستاهای این استان خبر داد.

    داود خدابنده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از این خانه های نشاط و سلامتی در روستای سنگسار شهرستان راز و جرگلان و دیگری در روستای جوشقان در شهرستان اسفراین کلنگ زنی شد.

    وی گفت: مساحت هر یک از این پروژه ها ۶۰ متر بوده که بعد از ساخت برای انجام ورزش های رزمی، پینگ پنگ، کشتی و… تجهیز خواهد شد.

    خدابنده با اشاره به اینکه این پروژه ها با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر اجرایی می شود، افزود: بخشی از اعتبار مورد نیاز توسط دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر تامین می شود و در حال حاضر اعتبار اجرای این پروژه ها تامین شده است.

    وی تصریح کرد: برای اجرای هر یک از این پروژه ها ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که پروژه ها نیز تا پایان شهریور ماه به اتمام می رسد.

    این مقام مسئول همچنین در ادامه از برگزاری پیاده روی خانوادگی در شهرهای این استان خبر داد و گفت: پیاده روی ها در روز جمعه برگزار می شود و پیاده روی خانوادگی شهر صفی آباد در برنامه صبح و نشاط در شبکه های سه، شبکه استانی اترک و شبکه ورزش به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه این برنامه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد، افزود: در پایان پیاده روی به قید قرعه کشی به تعدادی از افراد شرکت کننده در این برنامه جوایزی اهدا می شود.

    به گفته معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، جوایز اهدایی شامل ۳ ربع سکه، ۵ دوچرخه و لوازم ورزشی همچون توپ و لباس ورزشی و… است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *