×
×

برخورد قانونی صمت در صورت عدم تحرک پروژه سیمان سمنگان تا آخر شهریور

  • کد نوشته: 37636
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۵
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی معاون طرح و برنامه اداره کل صمت خراسان شمالی از برخورد قانونی با آستان قدس در صورت عدم تحرک در پروژه سیمان سمنگان تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد. کاووسی در گفت و گو با ایسنا در ارتباط با روند پیشرفت کاری این پروژه توسط سرمایه گذار آن که آستان قدس رضوی […]

    برخورد قانونی صمت در صورت عدم تحرک پروژه سیمان سمنگان تا آخر شهریور
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی معاون طرح و برنامه اداره کل صمت خراسان شمالی از برخورد قانونی با آستان قدس در صورت عدم تحرک در پروژه سیمان سمنگان تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد.

    کاووسی در گفت و گو با ایسنا در ارتباط با روند پیشرفت کاری این پروژه توسط سرمایه گذار آن که آستان قدس رضوی است، اظهار کرد: در کارگروه رفع موانع تولید مصوب شده است تا این شرکت گزارشی از وضعیت موجود پروژه ارائه کند که تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

    وی گفت: علاوه بر آن به آستان قدس رضوی اعلام شده بود تا اعضای سهامداران را نیز اعلام کند که این امر انجام شده است.

    کاووسی افزود: از سوی دیگر به آستان قدس مهلت قانونی داده شده تا این پروژه را تا پایان شهریور ماه از رکود خارج کند در غیر این صورت صمت تصمیمات قانونی را اجرایی خواهد کرد.

    کلنگ اجرای ساخت واحد تولیدی سیمان سمنگان در سال ۸۶ در کیلومتر۱۴ جاده راز و جرگلان بر زمین خورد و قرار بر این بود که پروژه طی ۵ تا ۶ سال به پایان برسد.

    اما بعد از گذشت مدتی عملیات اجرایی این پروژه با وجود اینکه پیشرفت فیزیکی آن تا حدود ۴۰درصد رسید و تا این میزان از کار مبلغ حدود ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز هزینه شده بود، بنا به عللی متوقف شد.

    یکی از درخواست های شرکت آستان قدس برای تکمیل پروژه، اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت بوده است که اختصاص این تسهیلات در سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی مصوب شد و آن ها به دنبال جذب این تسهیلات از صندوق توسعه ملی هستند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *