×
×

هفتمین جشنواره‌ ملی داستان‌ کوتاه «بلقیس» در خراسان شمالی برگزار می شود

  • کد نوشته: 37753
  • ۱۴۰۲-۰۲-۳۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه «بلقیس» در خراسان شمالی خبر داد. تقی صادقی  در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه «بلقیس» در سه بخش کشوری، خراسان شمالی  و نوقلم ( ۷ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۸ […]

    هفتمین جشنواره‌ ملی داستان‌ کوتاه «بلقیس» در خراسان شمالی برگزار می شود
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه «بلقیس» در خراسان شمالی خبر داد.

    تقی صادقی  در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه «بلقیس» در سه بخش کشوری، خراسان شمالی  و نوقلم ( ۷ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۸ سال ) برگزار خواهد شد.

    وی با اشاره به موضوعات در نظر گرفته شده برای این رویداد ملی در استان گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را با موضوعاتی همچون شعار سال، سبک زندگی ایرانی اسلامی،عفاف وحجاب، ایثار و شهادت، آسیب های اجتماعی ، آداب و رسوم مردم خراسان شمالی و آزاد به دبیرخانه جشنواره مستقر در شهرستان اسفراین ارسال کنند.

    صادقی به شرایط ارسال آثار از سوی هنرمندان اشاره کرد و افزود: ارسال آثار باید به صورت مجزا و در قالب فایل word با قلم B Nazanin و اندازه قلم ۱۴  به همراه مشخصات کامل نویسنده، اثر ارسالی نباید پیش از این در جشنواره دیگری شرکت و یا در کتاب، مجله و… بوده باشد، داستان های بخش استانی و نوقلم باید از موضوعات بومی و محلی و آداب و رسوم الهام گرفته باشد، در بخش کشوری هر شخص مجاز به ارسال ۳ اثر و در بخش استانی ۵ اثر به دبیرخانه خواهد بود، نویسندگان استان مجاز هستند در بخش کشوری با ارسال ۳ اثر دیگر، شرکت نمایند.

    وی شناسایی و پرورش نویسندگان و جوانان متعهد هنرمند، تولید آثار ارزشمند ادبی در حوزه داستان کوتاه، گسترش و ارتقاء فرهنگ مطالعه، معرفی آداب و رسوم مردم خراسان شمالی و آشنایی با جغرافیای این استان، تبادل نظر بین نویسندگان مطرح کشور و بومی استان و دانش افزایی نویسندگان بومی را از اهداف برگزاری این جشنواره در استان بیان کرد.

    صادقی اضافه کرد: بخش نوقلم مختص استان خراسان شمالی بوده و هر نفر مجاز به ارسال  ۳ اثر می باشد.

    وی با بیان اینکه مهلت ارسال اثر به دبیرخانه تا بیستم خرداد ماه ۱۴۰۲ است،خاطرنشان کرد: نحوه ارسال آثار از طریق ایمیل جشنواره به نشانی  festivalstorykhn@yahoo.com و یا به شماره دبیرخانه در پیام رسان ایتا ۰۹۳۹۰۸۳۲۱۳۳ است.

    گفتنی است؛ هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه «بلقیس» خراسان شمالی نیمه دوم تیرماه به میزبانی شهرستان اسفراین برگزار می شود.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *