×
×

شهردار بجنورد: به دنبال درآمدزایی پایدار و رونق اقتصادی شهر هستیم

  • کد نوشته: 37795
  • ۱۴۰۲-۰۲-۳۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی آیین بهره برداری از غرفه های تجاری شهرداری بجنورد و همچنین افزایش مساحت پارکینگ شماره ۳ شهروند با حضور مسئولان شهری مرکز استان برگزار شد. به گزارش ایسنا، جواد حمیدی در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در شهر بجنورد فضاهای مختلفی وجود دارد که پتانسیل درآمدزایی در […]

    شهردار بجنورد: به دنبال درآمدزایی پایدار و رونق اقتصادی شهر هستیم
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی آیین بهره برداری از غرفه های تجاری شهرداری بجنورد و همچنین افزایش مساحت پارکینگ شماره ۳ شهروند با حضور مسئولان شهری مرکز استان برگزار شد.

    به گزارش ایسنا، جواد حمیدی در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در شهر بجنورد فضاهای مختلفی وجود دارد که پتانسیل درآمدزایی در آن ها وجود داشته و می توان از آن ها بهره گرفت. لذا اکنون به این سمت و سو حرکت می کنیم.

    وی ادامه داد: در چهارراه رسالت (میدان بار) بجنورد فضایی وجود داشت که تا کنون از آن استفاده نشده بود. لذا شهرداری منطقه ۲ برای درآمدزایی از آن ورود کرد و غرفه هایی در آن احداث شد که هر کدام به طور متوسط ۴۵ متر مساحت دارد و می تواند مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

    وی افزود: اکنون نیز ۱۴ غرفه آماده استفاده شهروندان شده است که برای این کار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده تا بتوانیم در این غرفه ها که مجموعا ۶۳۰ متر مربع وسعت دارند، فضایی را برای کسب و کار شهروندان آماده کنیم.

    حمیدی بیان کرد: از آنجایی که مجموعه تعویض پلاک مرکز استان در این محدوده قرار دارد و بیشتر خدماتی که در این محدوده ارائه می شود مربوط به خدمات خودرویی است، قصد داریم در این غرفه ها نیز خدمات خودرویی ارائه شود.

    وی افزود: در سمت دیگر این مجموعه نیز غرفه هایی آماده سازی خواهد شد که خدمات فنی خودرو را ارائه دهند تا اینگونه در راستای خدمات دهی به شهروندان هم قدم برداشته باشیم.

    شهردار بجنورد همچنین به توسعه پارکینگ های عمومی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: در این راستا مساحت پارکینگ شماره ۳ شهروند نیز از ۳ هزار متر به ۵ هزار متر مربع افزایش یافت. تلاش خواهیم کرد که در این مکان با استفاده از ظرفیت سرمایه گذار به سمت احداث نخستین پارکینگ طبقاتی نیز حرکت کنیم.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *