×
×

احداث ۱۵.۷ کیلومتر از راه های روستایی و فرعی در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 38083
  • ۱۴۰۲-۰۳-۱۳
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از احداث، آسفالت و روکش آسفالت ۱۵.۷ کیلومتر از راه های روستایی و فرعی در این استان خبر داد. محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون، ۱۵.۷ کیلومتر از راه های روستایی و فرعی خراسان […]

    احداث ۱۵.۷ کیلومتر از راه های روستایی و فرعی در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از احداث، آسفالت و روکش آسفالت ۱۵.۷ کیلومتر از راه های روستایی و فرعی در این استان خبر داد.

    محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون، ۱۵.۷ کیلومتر از راه های روستایی و فرعی خراسان شمالی با ۴۷۵ میلیارد ریال اعتبار احداث و آسفالت و روکش آسفالت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش را نشان می دهد.

    وی گفت: در این بازه زمانی، ۱۲.۰۵ کیلومتر راه روستایی با ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار احداث و آسفالت شد و ۸۷۲ خانوار از راه آسفالته بهره مند شدند.

    مشتری افزود: در این بازه زمانی ۴.۵ کیلومتر راه روستایی کلاته شور- قرجه رباط در شهرستان جاجرم، ۱.۴ کیلومتر راه روستایی یزدان آباد، ۹۰۰ متر راه روستایی ایوب و ۶۵۰ متر راه روستایی قتلیش – پیربز در شهرستان بجنورد، احداث و آسفالت شد.

    وی به احداث و آسفالت ۱.۴ کیلومتر راه روستایی آق چشمه و ۸۰۰ متر راه روستایی خرق – بام در شهرستان فاروج اشاره و اظهارکرد: راه روستایی حاج غلامرضا به طول ۹۰۰ متر در شهرستان مانه و سملقان، راه های روستایی حسن آباد-اردوغان به طول ۷۵۰ متر در شهرستان اسفراین و راه روستایی اسلام آباد در شهرستان گرمه به طول ۷۵۰ متر در این مدت احداث و آسفالت شده است.

    این مسئول از افزایش ۳۵ درصدی احداث و آسفالت راه های روستایی در دو ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و تصریح کرد: ۳.۶۵ کیلومتر از راه های روستایی و فرعی استان با ۵۵ میلیارد ریال اعتبار در این مدت روکش آسفالت شد.

    مشتری ادامه داد: ۲.۲۵ کیلومتر روکش آسفالت در شهرستان شیروان و ۱.۴ کیلومتر روکش آسفالت راه روستایی آرمادلو در شهرستان گرمه نیز انجام شده است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *