×
×

انقلاب اسلامی برگرفته از اندیشه های پیامبران الهی است

  • کد نوشته: 38093
  • ۱۴۰۲-۰۳-۱۳
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از اندیشه های پیامبران الهی است. حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی بجنورد اظهار کرد: همین تفکر در حال حاضر به کشورهای دیگر نیز نفوذ پیدا کرده است. وی افزود: جبهه مقاومت نیز برگرفته از اندیشه های امام خمینی(ره) است که برای […]

    انقلاب اسلامی برگرفته از اندیشه های پیامبران الهی است
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از اندیشه های پیامبران الهی است.

    حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی بجنورد اظهار کرد: همین تفکر در حال حاضر به کشورهای دیگر نیز نفوذ پیدا کرده است.

    وی افزود: جبهه مقاومت نیز برگرفته از اندیشه های امام خمینی(ره) است که برای مقابله با نظام استکباری شکل گرفته است.

    حجت الاسلام نوری ادامه داد: انقلاب های مختلفی تاکنون در دنیا شکل گرفته اند اما دوامی نداشته اند اما انقلاب اسلامی، انقلابی جامع در حوزه های مختلف بوده و دوام داشته است.

    وی تاکید کرد: دین، مساله اصلی در انقلاب اسلامی ایران بود تا جایی که دین باید در تمامی بخش ها احیا شود که این امر بدون وجود حکومت اسلامی امکان نداشت.

    امام جمعه بجنورد تصریح کرد: منافع و حق مردم در دین خداوند نهفته است و مبارزه امام راحل (ره)، تنها محدود به شاه نبود بلکه با تمامی طاغوت ها، اسراییل و نظام استکباری بود.

    وی با اشاره به تدابیر هوشمندانه رهبر انقلاب برای هدایت کشور، گفت: رهبر معظم انقلاب فردی با تقوا، ساده زیست و عالم به مسائل سیاسی است به گونه ای که با اقدامات شجاعانه ایشان تاکنون این نظام اسلامی با وجود توطئه های گوناگون دشمن سرپا مانده و مسیر پیشرفت را ادامه می دهد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *