×
×

ملت ما در مسیر رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) حرکت می کند

  • کد نوشته: 38095
  • ۱۴۰۲-۰۳-۱۳
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی فرمانده سپاه قدس اظهار کرد: ما ملت سربلند و با افتخاری هستیم که در مسیر رسیدن حکومت جهانی امام زمان (عج) حرکت می کنیم . سردار اسماعیل قاآنی در مراسم چهلمین روز درگذشت رمضانعلی رضایی، پدر شهید و یادواره شهید محمد رضایی در شیروان گفت: شهید محمد رضایی اسوه استقامت بود. وی ضمن تجلیل […]

    ملت ما در مسیر رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) حرکت می کند
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی فرمانده سپاه قدس اظهار کرد: ما ملت سربلند و با افتخاری هستیم که در مسیر رسیدن حکومت جهانی امام زمان (عج) حرکت می کنیم .

    سردار اسماعیل قاآنی در مراسم چهلمین روز درگذشت رمضانعلی رضایی، پدر شهید و یادواره شهید محمد رضایی در شیروان گفت: شهید محمد رضایی اسوه استقامت بود.

    وی ضمن تجلیل از مرحوم رمضانعلی رضائی،  پدر شهید، فداکاری، شجاعت و شهامت و مقاومت شهید محمد رضایی را ستود و افزود: محمد رضایی از برادران جوان غواص بود که در جنگ سخت ترین کارها را انجام داد و جنگید و از خط شکنان و پیش قراولان بود و در اسارت نیز مقاومت و عزتمندی خود را حفظ کرد و بالاخره به شهادت رسید و عزت و عظمتی مضاعف یافت. 

    سردار قاآنی،  شهید محمد رضایی را اسوه مقاومت و نمونه بارزی از عزتمندی مردم ایران خواند . 

    وی در این مراسم پیرامون واژه ی مقاومت، عزتمندی حاصل از مقاومت و تحولی که امام (ره) در دل انسان ها با آموزه های قرآنی ایجاد کرد،  به تفصیل سخن گفت و ضمن تحلیل دستاورد مقاومت در عرصه ی بین الملل، گفت: از آرزو های همه ما این است که مسیر شهدا را ادامه دهیم. 

    فرمانده سپاه قدس افزود: ما ملت سربلند و با افتخاری هستیم که در مسیر رسیدن حکومت جهانی امام زمان (عج) حرکت می کنیم .

    محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی نیز در ادامه این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد این شهید و ایثارگری و استقامت پدر شهید در فراق بیش از  ۱۰ ساله پیکر پاک فرزند شهیدش که در اردوگاه دشمن به شهادت رسید، به بخشی از دستاورد ها و تصمیمات دولت در رفع مشکلات استان پرداخت و گفت: استان خراسان شمالی قابلیت ها و استعداد های مختلفی دارد اما تنها موضوعی که استان را رنج می دهد کم آبی است.

    وی اظهار امیدواری کرد با انتقال آب های شمالی استان، در حوزه کشاورزی آبی و گردشگری شاهد تحولی عمیق باشیم. 

     حسین نژاد افزود: خراسان شمالی در حوزه مهار تورم و رشد تولید از استان‌های پیشروی کشور و دارای موفقیت است . 

    در این مراسم جمعی از فرماندهان نظامی، ائمه جمعه و  فرمانداران شهرستان های شیروان و فاروج و جمع کثیری از مردم حضور داشتند .

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *