×
×

وقوع سیلاب در خراسان شمالی قطعی است

  • کد نوشته: 38223
  • ۱۴۰۲-۰۳-۱۸
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی هشدار وقوع سیلاب در نقاط مختلف استان را داد. به گزارش ایسنا، مجید بیجندی در نشست خبری که امروز پنجشنبه ۱۸ خرداد در این مجموعه برگزار شد، اظهار کرد: از حوالی ظهر فردا سامانه بارشی که در استان وجود دارد تقویت می شود که به همین دلیل هشدار قرمز […]

    وقوع سیلاب در خراسان شمالی قطعی است
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی هشدار وقوع سیلاب در نقاط مختلف استان را داد.

    به گزارش ایسنا، مجید بیجندی در نشست خبری که امروز پنجشنبه ۱۸ خرداد در این مجموعه برگزار شد، اظهار کرد: از حوالی ظهر فردا سامانه بارشی که در استان وجود دارد تقویت می شود که به همین دلیل هشدار قرمز صادر کرده ایم.

    وی با بیان اینکه عمده فعالیت این سامانه بارشی از ظهر فردا تا آخر شب خواهد بود، افزود: پیش بینی می شود فعالیت این سامانه سبب وزش باد لحظه ای شدید، بارش باران و حتی تگرگ شود.

    وی تاکید کرد: فعالیت این سامانه بارشی در کل استان خواهد بود و پیش بینی ما این است که وقوع سیلاب و آبگرفتگی در نقاط مختلف، قطعی باشد.

    بیجندی به وضعیت جوی امروز و هشدار نارنجی که روز گذشته صادر شد نیز اشاره کرد و گفت: امروز نیز پیش بینی می شود که در نقاط شرقی و شمالی استان از جمله فاروج، شیروان، بجنورد، راز و جرگلان و شمال شهرستان های گرمه و جاجرم شاهد بارش نزولات جوی باشیم که احتمال آبگرفتگی نیز دور از انتظار نیست.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *