×
×

هتک حرمت معلم بخاطر گوشی تلفن همراه

  • کد نوشته: 38399
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۰
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری عامل توهین و هتک حرمت معلم در شبکه آموزشی شاد خبر داد. پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ “شاکری” رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی در این رابطه اظهار داشت: یکی از شهروندان به پلیس فتا شهرستان شیروان مراجعه و گفت معلم هستم و شخصی ناشناس با […]

    هتک حرمت معلم بخاطر گوشی تلفن همراه
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری عامل توهین و هتک حرمت معلم در شبکه آموزشی شاد خبر داد.

    پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ “شاکری” رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی در این رابطه اظهار داشت: یکی از شهروندان به پلیس فتا شهرستان شیروان مراجعه و گفت معلم هستم و شخصی ناشناس با چندین کاربری مختلف در شبکه شاد اقدام به فحاشی به بنده می‌نماید و تقاضای رسیدگی به موضوع را نمود.

    این مقام مسئول بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا شهرستان، تحقیقات خود را شروع نموده و عامل این اقدام مجرمانه را شناسایی کردند.

    وی ادامه داد: فرد مجرم که یکی از دانش‌آموزان معلم(شاکی پرونده) بود با والدینش به پلیس فتا احضار گردیده و در اظهاراتش گفت معلمم گوشی تلفن همراه من را که به مدرسه برده بودم گرفته بود و بعد از دو هفته به من تحویل داد و من هم عصبانی شدم و این کار را انجام دادم والان پشیمان هستم. 

    رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی به شهروندان توصیه کرد: یکی از مهم‌ترین اصول صیانت از فرزندان در فضای مجازی، همراهی والدین با آن‌ها و آگاهی بخشی فرزندان نسبت به آسیب‌ها و تهدیدات اینترنتی و استفاده صحیح و هوشمندانه از فضای مجازی می‌باشد و والدین می بایست همچون فضای حقیقی از فرزندان خود در فضای مجازی مراقبت کنند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *