×
×

مدیر عامل آب منطقه ای گلستان
منابع آب زیرزمینی تنها ۲۳ درصد استان را شامل میشود

  • کد نوشته: 39315
  • ۱۴۰۲-۰۳-۳۰
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار پارس ایرج حیدریان اظهار کرد : براساس بررسی های صورت گرفته برداشت غیرمجاز از چاه های مجاز بیش از چاه های غیر مجاز است.
    منابع آب زیرزمینی تنها ۲۳ درصد استان را شامل میشود
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب گفت:همه تجربه این را دارند که الگوی کشت الزام آور نیست و باید در معیشت کشاورز تاثیر داشته باشد. حیدریان اظهار کرد:  برای مدیریت آب باید از کنتورهای هوشمند استفاده کرد.

    منابع آب زیرزمینی تنها ۲۳ درصد استان را شامل میشود
    منابع آب زیرزمینی تنها ۲۳ درصد استان را شامل میشود

    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار پارس ایرج حیدریان اظهار کرد : براساس بررسی های صورت گرفته برداشت غیرمجاز از چاه های مجاز بیش از چاه های غیر مجاز است.

    وی افزود: قدم اول نیاز اساسی آب شرب است به همین منظور ۲ هزار مکان را برای تامین آب شرب شناسایی کردیم و در جلسه شورای حفاظت همه این موارد مورد بررسی قرار گرفت. در کنار این اقدامات بحث استفاده از آب های سطحی است و برای استفاده از این منابع طرح های بسیاری در حال انجام است.

    حیدریان تصریح کرد: آب سد چهل چای یک چهارم جمعیت استان را تامین آب می کند.

    وی در خصوص استفاده از آب دریا گفت: موضوع آب شیرین‌کن‌ها شرایط خاص خودش را دارد و با توجه به محدودیت های موجود اگر سرمایه گذار متعهد شود که طی ۳ سال اقدام به راه اندازی کند می توان در مورد آن بحث و طرح داد.

    وی در پایان افزود: منابع آب زیرزمینی تنها ۲۳ درصد از استان را شامل میشود و ۱۰۰ % استان شامل منابع زیر زمین نیست. اگر سرانه مصرف ۲۳۴ لیتر است چرا ۳۵۰ لیتر مصرف می شود.

    نویسنده: نازیلا رضایی

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *