×
×

تقریب زمینه‌ساز وحدت واقعی

  • کد نوشته: 43765
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۰
  • ۰
  • رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان، تقریب را زیرساخت اصلی مکتب سردار شهید سلیمانی دانست و گفت: سردار سلیمانی توانست در برابر جبهه ترکیبی قدرتمند با ۶ هزار میلیارد سرمایه گذاری، آن پیروزی بزرگ را رقم بزند. فاطمه رائیجی یانسری- دکتر حسن بیارجمندی در گفتگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اهمیت دانشگاه مذاهب اسلامی، گفت: […]

  • تبلیغ هدفمند

    رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان، تقریب را زیرساخت اصلی مکتب سردار شهید سلیمانی دانست و گفت: سردار سلیمانی توانست در برابر جبهه ترکیبی قدرتمند با ۶ هزار میلیارد سرمایه گذاری، آن پیروزی بزرگ را رقم بزند.

    فاطمه رائیجی یانسری- دکتر حسن بیارجمندی در گفتگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اهمیت دانشگاه مذاهب اسلامی، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند از ابتدای انقلاب اسلامی نیاز به دانشگاه مذاهب اسلامی احساس می شد، این دانشگاه یکی از مجموعه های وابسته به مجموعه جهانی تقریب مذاهب است.

    وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ و تفکر تقریب بین مذاهب اسلامی در دو خاستگاه مرتبط با هم قرار دارند، با اشاره به اهمیت تقریب مذاهب، افزود: با نگاه به سیر تاریخی مدنیت شهری و تمدن اسلامی در اعصار مختلف می بینیم هر جایی که بین علمای مذاهب اسلامی تقریب اتفاق افتاده وحدت نیز شکل گرفته است.

    رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان با تأکید بر اینکه خاستگاه تقریب، نخبگانی علمایی است، بیان کرد: هر جایی تقریب اتفاق افتاده وحدت واقعی شکل گرفته لذا تقریب زیربنای اصلی وحدت است و هر جامعه‌ای برای حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی باید به سمت تقریب حرکت کند.

    بیارجمندی به تحولات منطقه و شکل گیری جبهه مقاومت اشاره کرد و متذکر شد: تقریب، زیرساخت اصلی مکتب سردار شهید سلیمانی بوده و این سردار مجاهد در بخش های گوناگون تقریب را سرلوحه کار خود قرار داده و توانسته در برابر جبهه ترکیبی قدرتمند با ۶ هزار میلیارد سرمایه گذاری، آن پیروزی بزرگ را رقم بزند.

    وی با بیان اینکه دانشگاه مذاهب اسلامی تنها متولی تقریب نیست، خاطرنشان کرد: این دانشگاه صرفاً یک مجموعه آموزشی است و دیگر مجموعه ها نیز باید در این حوزه وارد شوند.

    دستیار استاندار گلستان در امور اقوام و مذاهب با بیان اینکه مرکز گنبدکاووس از بهمن ۹۷ شکل گرفته اما اثرگذاری خود را در چارچوب های تعیین شده دنبال می کند، بیان کرد: خوشبختانه با همکاری با مجموعه جهاددانشگاهی هم پوشانی خوبی برای ترویج فرهنگ ایجاد شده است.

    انتهای پیام

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *