×
×

اولین موکب دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور توسط خراسان شمالی در کربلا برپا می شود

  • کد نوشته: 43876
  • ۱۴۰۲-۰۶-۰۷
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در آستانه حماسه عظیم اربعین حسینی، اولین موکب دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور توسط خراسان شمالی در کربلا برپا می شود. قارداش پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: اولین موکب دانشجویان علوم پزشکی کشور با نام آرمان حسین(علیه السلام) در بخش های مختلف در […]

    اولین موکب دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور توسط خراسان شمالی در کربلا برپا می شود
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در آستانه حماسه عظیم اربعین حسینی، اولین موکب دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور توسط خراسان شمالی در کربلا برپا می شود.

    قارداش پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: اولین موکب دانشجویان علوم پزشکی کشور با نام آرمان حسین(علیه السلام) در بخش های مختلف در شهر کربلا برپا می شود.

    وی ادامه داد: این موکب با حمایت معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت و به همت مدیریت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از روز پنجم شهریور پذیرای دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور است.
    قارداش پور گفت: مراحل تعیین موقعیت موکب، آماده سازی، اعزام خادمین، فضاسازی، تهیه مایحتاج موکب و سایر تمهیدات لازم در شهر کربلا اندیشیده شده است و خادمین موکب آرمان حسین(علیه السلام) از روز پنجم آمادگی پذیرش دانشجویان را دارند.

    مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی باتشریح فعالیت های موکب آرمان حسین( علیه السلام) گفت: فعالیت های فرهنگی و رسانه ای، اسکان دانشجویان، تهیه و تامین وعده های غذایی روزانه و برگزاری مراسم عزاداری و مناجات از جمله مهمترین فعالیت های این موکب در مدت ۱۰ شب منتهی به اربعین است.

    گفتنی است این موکب در کمترین فاصله به حرم مطهر حضرت عباس(ع) و بین الحرمین، هر شب میزبان ۱۵۰ دانشجوی خانم از سراسر کشور است و حدود ۴۰ نفر از دانشجویان و همکاران علوم پزشکی خراسان شمالی جهت خدمت رسانی به این زائران به شهر کربلا اعزام شده اند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *