×
×

پاسخگویی به ۴۳۸۳ پیام ثبت شده در سامانه ۱۳۷ شهرداری گرگان

  • کد نوشته: 46295
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۴
  • ۰
  • شهردار گرگان از رسیدگی به ۴۳۸۳ پیام رسیده به سامانه ۱۳۷ در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ خبر داد.  به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، سید محمدرضا سیدالنگی اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی مطلوب و ایجاد زمینه مناسب برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری در ۶ ماهه اول تعداد ۵۱۹۰ پیام طی تماس شهروندان […]

  • تبلیغ هدفمند

    شهردار گرگان از رسیدگی به ۴۳۸۳ پیام رسیده به سامانه ۱۳۷ در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ خبر داد.

     به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، سید محمدرضا سیدالنگی اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی مطلوب و ایجاد زمینه مناسب برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری در ۶ ماهه اول تعداد ۵۱۹۰ پیام طی تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷دریافت شده است که پس از بررسی کارشناسان تعداد ۴۳۸۳ پیام مورد رسیدگی قرار گرفت.

     وی افزود: پیام های ثبت شده عمرانی ۲۱۵ پیام که از این تعداد ۹۹ پیام رسیدگی و بقیه پیامها این حوزه به دلایل فنی در نوبت اقدام قرار گرفته است.
    شهردار گرگان خاطرنشان کرد: در حوزه خدمات شهری نیز ۳۰۶۳ پیام در مناطق سه گانه ثبت شد که از این تعداد ۲۷۹۰ پیام رسیدگی و تعداد ۲۷۳ پیام در نوبت اقدام قرار گرفته است .
    وی عنوان کرد : در سازمان سیما منظر و فضای سبز ۳۹۲ پیام ،واحد اجتماعی ( جمع آوری متکدیان ) ۱۱۲ مورد ،ستاد سد معبر ۹۹۴ پیام ،واحد امانی ۳۳ پیام ،واحد ترافیک ۴۴ پیام،  سازمان حمل و نقل بار و مسافر ۴ پیام و واحد زیبا سازی ۵ پیام مورد رسیدگی قرار گرفته است .
    سیدالنگی یاد آور شد : سامانه ارتباطی ۱۳۷ راهکار مناسب برای شنیدن مشکلات و نظرات شهروندان در مسائل شهری می‌باشد که شهرداری می‌تواند با برنامه‌ریزی مناسب علاوه بر افزایش سطح رضایت شهروندان، با شناخت آسیب‌های شهری و رفع آنها در راستای اداره شهر به شکل بهتری اقدام کند.
    وی ادامه داد: ثبت پیام های شهروندی نسبت به سنوات گذشته افزایش کمّی داشته است که نشان از اعتماد روز افزون شهروندان به مدیریت شهری است که این موضوع بر مسئولیت های مدیریت شهری افزوده است .
    سیدالنگی افزود : سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری به مدت ۲۴ ساعته آماده دریافت مشکلات و نظرات شهروندان در خصوص موضوعات شهری می باشد .
     


    منبع محتوا
    |

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *