×
×

تا پایان نیمه نخست سال ۱۴۰۲، درمجموع ۹۳۹ روستا در استان گلستان گازرسانی شد

  • کد نوشته: 46351
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۴
  • ۰
  •     علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان بیان داشت:تا پایان نیمه نخست سال ۱۴۰۲، درمجموع ۹۳۹ روستا در استان گلستان گازرسانی شد.   علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با اعلام خبر فوق گفت: تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۲، درمجموع تعداد ۹۳۹ روستای استان گلستان گازرسانی شده و تمامی روستاهای استان که […]

  • تبلیغ هدفمند

     

     

    علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان بیان داشت:تا پایان نیمه نخست سال ۱۴۰۲، درمجموع ۹۳۹ روستا در استان گلستان گازرسانی شد.

     

    علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با اعلام خبر فوق گفت: تا پایان شهریورماه سال ۱۴۰۲، درمجموع تعداد ۹۳۹ روستای استان گلستان گازرسانی شده و تمامی روستاهای استان که دارای مجوز و از شرایط لازم برخوردار بوده‌اند در مرحله طراحی و اجرا قرار دارند.

    به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان گلستان، وی بابیان اینکه در سال جاری گاز تعداد ۸ روستا نیز به بهره‌برداری رسیده افزود: در حال حاضر تعداد ۱۱ روستای استان نیز در مرحله اجرا قرار دارند و تلاش داریم برابر برنامه در موعد تعیین‌شده به بهره‌برداری برسند. ضمن اینکه ۷ روستا نیز در مرحله طراحی قرار دارند که در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن‌ها نیز آغاز خواهد شد.

    طالبی ادامه داد: در حال حاضر نیز ۳۳ روستای باقیمانده استان نیز به علت قرار گرفتن در حریم خط انتقال  لوله اصلی  گاز ، طرح کوچ، زیر ۲۰ خانوار و هزینه سرانه خانوار بیش از سقف تعیین، امکان گازرسانی برای این دسته از روستاها فراهم نمی‌باشد و  چنانچه در آینده با تغییر شرایط، این امکان برای روستاهای مذکور فراهم شود فوراً در برنامه گازرسانی این شرکت قرار خواهند گرفت  .

    مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با تقدیر از خدمات ارائه شده مجموعه کارکنان این شرکت  ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد خانوار شهری و   ۹۹ درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخور دارند.

     

    نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *