×
×

طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در بخش مرکزی آزادشهر

  • کد نوشته: 46522
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۶
  • ۰
  • در پی تفاهم نامه بین بخشداری مرکزی و اداره منابع طبیعی شهرستان صورت گرفت: به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان آزادشهر تفاهم نامه کاشت درخت و توسعه فضای سبز به همراه احداث بوستان روستایی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان آزادشهر توسط بخشدار مرکزی و ریس اداره منابع طبیعی  منعقد و به امضا رسید. حامد […]

  • تبلیغ هدفمند

    در پی تفاهم نامه بین بخشداری مرکزی و اداره منابع طبیعی شهرستان صورت گرفت:

    طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در بخش مرکزی آزادشهر

    به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان آزادشهر تفاهم نامه کاشت درخت و توسعه فضای سبز به همراه احداث بوستان روستایی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان آزادشهر توسط بخشدار مرکزی و ریس اداره منابع طبیعی  منعقد و به امضا رسید.

    حامد عجم بخشدار مرکزی در این خصوص گفت: در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت طی تفاهم نامه ای با اداره منابع طبیعی، جهت استفاده از ظرفیت حریم جاده های روستایی و افزایش فضای سبز در سطح روستا و همچنین احداث بوستان های روستایی تفاهم نامه ای را منعقد گردید.

    وی در ادامه افزود: دهیاری های بخش مرکزی  پتانسیل بالایی در خصوص کاشت درخت در فضاهای خالی روستا دارند که سعی داریم با ایجاد شرایط مناسب در حاشیه جاده های مواصلاتی روستا به شهر با کمک سایر ادارات مرتبط در این طرح سهیم باشیم.

    یکی از برنامه های دهیاران در سطح روستا افزایش سطح سبز و همچنین ایجاد بوستان روستایی می‌باشد که در همین راستا میتوانیم سهم زیادی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت داشته باشیم.

    بخشدار مرکزی شهرستان آزادشهر در پایان  اظهار داشت: با کمک شوراهای محترم و دهیاران عزیز میتوانیم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین ریاست محترم جمهوری در این مسیر اقدامات موثری داشته باشیم.

     

    ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *