×
×

وقوع یک فقره منازعه منجر به قتل در اسفراین

  • کد نوشته: 46854
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۹
  • ۰
  • دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسفراین از وقوع یک فقره منازعه ی منجر به قتل در این شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان شمالی، حسین زاده در تشریح چگونگی وقوع این قتل اظهار داشت: در یکی از شبهای سرد پاییزی اوایل مهرماه سال جاری و در نتیجه درگیری و منازعه […]

    وقوع یک فقره منازعه منجر به قتل در اسفراین
  • تبلیغ هدفمند

    دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسفراین از وقوع یک فقره منازعه ی منجر به قتل در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان شمالی، حسین زاده در تشریح چگونگی وقوع این قتل اظهار داشت: در یکی از شبهای سرد پاییزی اوایل مهرماه سال جاری و در نتیجه درگیری و منازعه در شهر اسفراین، مردی ۵۵ ساله بوسیله جسمی نوک تیز مورد اصابت قرار گرفت و به علت نوع و شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

    این مقام قضایی ادامه داد: جهت رسیدگی به این موضوع، بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و به شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اسفراین ارجاع و دستورهای قضایی لازم صادر شده و در حال حاضر یک نفر به اتهام قتل عمدی با صدور قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می برد.

    دادستان عمومی و انقلاب اسفراین همچنین افزود: در حال حاضر تحقیقات تکمیلی درباره علت دقیق بروز حادثه و دیگر انگیزه های احتمالی ، تا روشن شدن سایر ابعاد ماجرا کماکان ادامه دارد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *