×
×

همسر شاکی، عامل برداشت غیرمجاز از آب درآمد

  • کد نوشته: 46864
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۹
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا استان ایلام از کشف پرونده‌ای خبر داد که در آن به دلایل نامعلومی مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از حساب یک شهروند برداشت غیرمجاز صورت گرفته بود که مشخص شد همسر شاکی عامل برداشت از حساب وی بوده است. پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: “سرهنگ علی‌رضا یعقوبی”، رئیس پلیس فتا استان ایلام در […]

    همسر شاکی، عامل برداشت غیرمجاز از آب درآمد
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا استان ایلام از کشف پرونده‌ای خبر داد که در آن به دلایل نامعلومی مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از حساب یک شهروند برداشت غیرمجاز صورت گرفته بود که مشخص شد همسر شاکی عامل برداشت از حساب وی بوده است.

    پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: “سرهنگ علی‌رضا یعقوبی”، رئیس پلیس فتا استان ایلام در تشریح این خبر عنوان داشت: یکی از شهروندان ضمن مراجعه به پلیس فتا استان گفت به صورت نامعلومی از حساب وی برداشت شده است و تقاضای بررسی موضوع را داشت که در ادامه رسیدگی به پرونده در دستور کار کارشناسان سایبری پلیس فتا قرار گرفت.

    این مقام انتظامی گفت : طی بررسی اظهارات اخذ شده از شاکیه مشخص گردید در طول یک ماه گذشته در فواصل زمانی مختلف برداشت‌هایی از حساب بانکی صورت گرفته است که وی از آن بی اطلاع بوده است.

    وی افزود: طی بررسی تراکنش‌های مالی صورت گرفته و بکارگیری اقدامات سایبری فرد متهم شناسایی گردید و مشخص شد که همسر خود شاکیه به صورت پنهانی اقدام به برداشت از حساب وی کرده است.

    سرهنگ یعقوبی ضمن بیان اینکه متهم پرونده شناسایی گردید ، به شهروندان توصیه کرد: حتما سامانه پیامکی حساب بانکی خود را فعال کنید تا در جریان واریز و برداشت از حساب خود باشید همچنین به صورت دوره‌ای رمز کارت بانکی خود را تغییر دهید.  
     

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *