×
×

تکرار جرم، متهم را به دردسر انداخت

  • کد نوشته: 46870
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۹
  • ۰
  • پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا:سرهنگ دوم”یوسف شاکری” در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، یک صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام حاوی تصاویر و محتویات غیرمجاز و ممنوعه، شناسایی شد. وی افزود: کارشناسان این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند فرد موردنظر را شناسایی و […]

    تکرار جرم، متهم را به دردسر انداخت
  • تبلیغ هدفمند

    پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا:سرهنگ دوم”یوسف شاکری” در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، یک صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام حاوی تصاویر و محتویات غیرمجاز و ممنوعه، شناسایی شد.

    وی افزود: کارشناسان این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند فرد موردنظر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی،متهم را پس از دستگیری به  پلیس فتا انتقال دادند.

    سرهنگ شاکری اظهار داشت: باتوجه‌ به اینکه این فرد قبلا نیز مرتکب این جرم شده بود، ضمن محکودم شدن نامبرده، برابر دستور قضایی، واحد صنفی وی پلمب گردید.

    رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی به کلیه کاربران توصیه کرد: فعالیت در فضای مجازی شبیه فضای حقیقی جامعه مستلزم رعایت برخی قوانین و مقررات می باشد که تخطی از آنها موجب پیگرد قانونی خواهد شد لذا کلیه کاربران فضای مجازی می بایست نسبت به مطالعه قوانین جرایم رایانه ای و رعایت آنها در فضای مجازی اقدام نمایند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *