×
×

برگزاری کارگاه آموزشی با هدف افزایش سواد رسانه‌

  • کد نوشته: 46872
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۹
  • ۰
  • کارشناس پلیس فتا استان کرمانشاه ضمن حضور در جمع مربیان پرورشی مدارس این شهر، در خصوص اهمیت فضای مجازی و ضرورت برگزاری کارگاه‏‌های آموزشی با محوریت آسیب‌های فضای مجازی تاکید کرد. پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: ستوانیکم امیرحسین افکاری کارشناس پلیس فتا استان کرمانشاه در راستای آشنایی مشاورین و مربیان پرورشی مدارس ناحیه ۳ آموزش […]

    برگزاری کارگاه آموزشی با هدف افزایش سواد رسانه‌
  • تبلیغ هدفمند

    کارشناس پلیس فتا استان کرمانشاه ضمن حضور در جمع مربیان پرورشی مدارس این شهر، در خصوص اهمیت فضای مجازی و ضرورت برگزاری کارگاه‏‌های آموزشی با محوریت آسیب‌های فضای مجازی تاکید کرد.

    پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: ستوانیکم امیرحسین افکاری کارشناس پلیس فتا استان کرمانشاه در راستای آشنایی مشاورین و مربیان پرورشی مدارس ناحیه ۳ آموزش و پرورش کرمانشاه با آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی که دانش آموزان را تهدید می کند با حضور در سالن جلسات این اداره گفت: آگاهسازی در میان کاربران شبکه های مجازی در مورد تفاوت های فضای مجازی و حقیقی و وجود فاصله‌ای عمیق میان آنچه که کاربران از خود در این فضا نشان می دهند و زیستی که در فضای حقیقی دارند حائز اهمیت است.

    کارشناس پلیس فتا استان کرمانشاه تصریح کرد: سهل انگاری‌، بی‌توجهی به حفاظت از حریم خصوصی، اعتماد بی‌جا،‌ عدم آگاهی و رعایت نکردن نکات امنیتی توسط کاربران هنگام استفاده از اینترنت می‌تواند خسارات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

    این مقام انتظامی افزود: دانش آموزان و افراد فعال در فضای مجازی برای جلوگیری از مورد بزه واقع شدن باید با مخاطرات و چالش‌های این فضا آگاه گردند و حتما نسبت به حریم خصوصی خود اهمیت قائل شوند و سواد لازم برای استفاده از شبکه های اجتماعی بدست آورند. 

    ستوانیکم امیرحسین افکاری اظهار داشت : پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان و کاربران است و عموم مردم می‌توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا استفاده از سایت www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی، با ما در میان بگذارند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *