×
×

کلاهبرداری با ارائه رسید جعلی در استان قزوین

  • کد نوشته: 46955
  • ۱۴۰۲-۰۷-۳۰
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا قزوین از کشف پرونده کلاهبرداری با استفاده از نرم افزارهای رسیدساز جعلی، در استان خبر داد.  پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ محمدعلی فرهودی رئیس پلیس فتا استان قزوین در تشریح این خبر گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری اینترنتی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان […]

    کلاهبرداری با ارائه رسید جعلی در استان قزوین
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا قزوین از کشف پرونده کلاهبرداری با استفاده از نرم افزارهای رسیدساز جعلی، در استان خبر داد. 

    پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ محمدعلی فرهودی رئیس پلیس فتا استان قزوین در تشریح این خبر گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری اینترنتی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قزوین قرار گرفت.

    این مقام مسئول ادامه داد: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد در یکی از نرم افزارهای واسط خرید، تلفن همراه خود را آگهی کرده بودم و شخصی جهت خرید کالا به بنده مراجعه کرد و پس از تحویل گرفتن کالا، در تلفن‌همراه خود رسید واریز وجه را نشان داد، در صورتی که هیچ وجهی به حساب بنده واریز نشده و تقاضای رسیدگی به موضوع را دارم.

    سرهنگ فرهودی افزود: کارشناسان پلیس فتا استان قزوین با پیگیری سریع موضوع، موفق به شناسایی و دستگیری کلاهبردار شدند که متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردید. 

    این مقام انتظامی به کاربران توصیه کرد: چنانچه کاربران قصد فروش کالای خود را از طریق نرم‌افزارهای واسط خرید دارند، سعی کنند مشخصات هویتی فرد خریدار و حسابی که وی از آن حساب وجه را پرداخت می‌کند، مطابقت داده و موجودی حساب خود را نیز بعد از انجام عملیات واریز وجه، بررسی نمایند. 

    رئیس پلیس فتا استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت نیاز به دریافت مشاوره در خصوص موضوعات سایبری ، از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.
     

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *