×
×

اهمیت میراث‌فرهنگی و وجود حساسیت‌های ملی در حفاظت بهینه از مواریث ارزشمند تاریخی

  • کد نوشته: 47111
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۲
  • ۰
  • ١۴٠٢/٨/٢ تعداد بازدید: ٣ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صناع دستی اسفراین گفت: مدیرکل بازرسی خراسان شمالی با حضور در شهرستان اسفراین از عملکرد یک‌ساله اداره میراث‌فرهنگی شهرستان مطلع شد. به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، عباس توکلیان با بیان این مطلب افزود: در این بازدید که روز یکشنبه ۳۰ […]

    اهمیت میراث‌فرهنگی و وجود حساسیت‌های ملی در حفاظت بهینه از مواریث ارزشمند تاریخی
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٨/٢

    تعداد بازدید: ٣

    رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صناع دستی اسفراین گفت: مدیرکل بازرسی خراسان شمالی با حضور در شهرستان اسفراین از عملکرد یک‌ساله اداره میراث‌فرهنگی شهرستان مطلع شد.

    به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، عباس توکلیان با بیان این مطلب افزود: در این بازدید که روز یکشنبه ۳۰ مهرماه سال جاری انجام شد، گزارش عملکرد یک‌ساله در حوزه‌های پرداخت تسهیلات به صنعتگران صنایع‌دستی، تأسیسات گردشگری و نظارت‌های مستمر بر واحدهای تحت پوشش و فعالیت‌های صورت‌گرفته در حوزه میراث‌فرهنگی و مرمت بناهای تاریخی و روند پیشرفت فیزیکی پروژه موزه مردم‌شناسی و باستان‌شناسی به مدیرکل بازرسی استان ارائه شد.

    در این بازدید صادق اسپیدکار، مدیرکل بازرسی خراسان شمالی با تأکید بر اهمیت مقوله میراث‌فرهنگی و وجود حساسیت‌های ملی در بحث حفاظت بهینه از مواریث ارزشمند تاریخی، تأمین حفاظت اموال منقول و غیرمنقول را از وظایف ذاتی یگان حفاظت برشمرد.

    اسپیدکار بیان کرد: ابعاد حفاظتی، امنیتی، اطلاعتی، انتظامی به‌عنوان ماهیت چندوجهی مأموریت‌های محوله میراث‌فرهنگی و چهار فرایند اصلی ساماندهی نیروی انسانی، تجهیز، آموزش و اجرای مأموریت‌ها را از شاخصه‌های عملیاتی در این حوزه به شمار می‌رود.

    در ادامه از اداره میراث‌فرهنگی شهرستان اسفراین، نحوه پاسخگویی به ارباب‌رجوع‌ها و موزه مردم‌شناسی و باستان‌شناسی اسفراین نیز بازدید به عمل آمد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *