×
×

حضور پررنگ خراسان شمالی در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری تهران

  • کد نوشته: 47113
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۲
  • ۰
  • ١۴٠٢/٨/٢ تعداد بازدید: ۴ مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از برگزاری سومین جلسه هماهنگی حضور خراسان شمالی در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری تهران با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری، نماینده سایر دستگاه‌های اجرایی در اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، […]

    حضور پررنگ خراسان شمالی در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری تهران
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٨/٢

    تعداد بازدید: ۴

    مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از برگزاری سومین جلسه هماهنگی حضور خراسان شمالی در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری تهران با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری، نماینده سایر دستگاه‌های اجرایی در اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد.

    به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان در این جلسه که شنبه ۲۹ مهرماه برگزار شد با اشاره به اینکه امسال با رویکردی متفاوت در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری حضور خواهیم داشت، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی استان با مشارکت فعال و احصاء فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری همه دستگاه‌های اجرایی در این همایش حضور خواهند یافت.

    مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به مصوبات این جلسه افزود: باتوجه‌به ضرورت تشکیل کمیته فنی ذیل این کارگروه، دستگاه‌های اجرایی تمام تلاش خود را در راستای پیشبرد موضوع به‌صورت تخصصی و فنی بکار گیرند.

    مستوفیان افزود: بازدید از پروژه‌های گردشگری استان گلستان به‌منظور انتقال تجارب کاری، به‌روزرسانی و احصاء فرصت‌های سرمایه‌گذاری از دیگر مصوبات این جلسه بود.

    همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری دی‌ماه سالی جاری در تهران برگزار می‌شود.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *