×
×

درخشش روابط عمومی هلال احمر گلستان  با کسب رتبه اول در کشور

  • کد نوشته: 47163
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۲
  • ۰
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از کسب رتبه اول روابط عمومی این استان  در حوزه خبر و اطلاع رسانی خبر داد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی با اشاره به سرآمدی این استان در حوزه اطلاع رسانی گفت: براساس ارزیابی اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر […]

  • تبلیغ هدفمند

    درخشش روابط عمومی هلال احمر گلستان  با کسب رتبه اول در کشور

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از کسب رتبه اول روابط عمومی این استان  در حوزه خبر و اطلاع رسانی خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی با اشاره به سرآمدی این استان در حوزه اطلاع رسانی گفت: براساس ارزیابی اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر کشور ، روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان در حوزه خبر و اطلاع رسانی در تابستان ۱۴۰۲ با بالاترین امتیاز موفق به کسب رتبه اول در بین استان های کشور شده است.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: ارزیابی های انجام شده در حوزه های پایگاه خبری (وب‌سایت)، تلگرام، توئیتر، فیلم و عکس، اینستاگرام، تعامل و همکاری با ستاد در زمینه همکاری در پوشش طرح‌های ملی، ارسال عکس، فیلم و خبر بوده که براساس میانگین شاخص های اعلام شده استان گلستان نمره برتر استان ها را کسب کرده است.

    وی با اشاره به زحمات بی دریغ همکاران حوزه روابط عمومی در پوشش خبری عملیات اربعین ۱۴۰۲ اظهار کرد: بر اساس این ارزیابی در فصل تابستان بویژه در پوشش راهپیمایی بزرگ اربعین، روابط عمومی استان گلستان با ظرفیت همه خبرنگاران داوطلب خود و مسئولان روابط عمومی و رابطین داوطلب، بیشترین همکاری و تعامل را در پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر در حوزه تولید محتوای رسانه ای داشته است.

    غریب آبادی خاطر نشان کرد: علاوه بر این ، استان گلستان جزو استان هایی است که در تولید محتوای خلاقانه آموزشی و خبری به شکل تهیه کلیپ فعالیت موثری داشته، این موضوع گلستان را در زمره استان هایی قرار داده که می تواند در این حوزه به عنوان الگوی دیگر استان ها مورد توجه قرار گیرد.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در پایان گفت: اینجانب از تمامی عوامل روابط عمومی استان اعم از ستادی و رابطین خبری شعب در شهرستان ها که بار اطلاع رسانی عملکرد استان و اطلاع رسانی زحمات و خدمات کارکنان، امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و جوانان استان را به بهترین نحو به دوش می کشند قدردانی می‌کنم و امیدوارم با برقراری تعامل دوسویه و بیش از پیش با سایر حوزه ها زمینه رشد بیش از پیش هلال احمر گلستان فراهم شود.

    نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *