×
×

بهره‌گیری از ظرفیت سد چندیر راهی برای توسعه گردشگری خراسان شمالی

  • کد نوشته: 47179
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۳
  • ۰
  • ١۴٠٢/٨/٣ تعداد بازدید: ٢ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در بازدید از سد چندیر واقع در شهرستان رازو جرگلان گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت سدهای استان می‌توان به توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال در منطقه دست‌یافت. به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان در بازدید از سد […]

    بهره‌گیری از ظرفیت سد چندیر راهی برای توسعه گردشگری خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٨/٣

    تعداد بازدید: ٢

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در بازدید از سد چندیر واقع در شهرستان رازو جرگلان گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت سدهای استان می‌توان به توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال در منطقه دست‌یافت.

    به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان در بازدید از سد چندیر که در روز دوشنبه یکم آبان ۱۴۰۲ با حضور فرماندار رازوجرگلان انجام شد، بیان کرد: طی سال های اخیر با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه وزارت نیرو و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گردشگری آبی در دستور کار دستگاه‌های مسئول از جمله شرکت آب منطقه‌ای و اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی بوده است و جلسات و نشست‌های متعددی دراین‌خصوص برگزار شده است.

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی تأکید کرد: در این راستا با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و اداره کل میراث‌فرهنگی استان پس از شناسایی پتانسیل‌های گردشگری و تأیید کمیته گردشگری استانی، باهدف توسعه گردشگری سبز و گردشگری آبی و وجود زیرساخت‌های لازم در سد چندیر منطقه جرگلان، سرمایه گذار برای ایجاد مجتمع گردشگری انتخاب شد.

    مستوفیان با اشاره به اهداف مهم بهره‌گیری از سدهای استان در توسعه گردشگری، افزود: برای ارائه خدمات بهتر به مردم از هر فرصتی استفاده خواهیم کرد تا زمینه برای رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و تفریحی، ایجاد و تقویت اشتغال جوامع محلی منطقه و ورود سرمایه بخش خصوصی به منطقه فراهم شود.

    او ادامه داد: این مجموعه گردشگری شامل سوئیت‌های اقامتی، آلاچیق، بازارچه محلی و نمایشگاه صنایع‌دستی، سفره‌خانه سنتی، رستوران، کافی‌شاپ، مجموعه ورزش‌های آبی و مجموعه نگهداری و پرورش اسب اصیل ترکمن است.

    در ادامه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی به همراه فرماندار راز و جرگلان از سایت‌های تاریخی، پاک جنگلی و ظرفیت‌های گردشگری موجود در شهرستان بازدید کرد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *