×
×

کلاهبردار ارسال کننده لینک های جعلی دستگیر شد

  • کد نوشته: 47278
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۴
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری فردی که با ارسال لینک جعلی اقدام به برداشت غیرمجاز ۵۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی یکی از شهروندان کرده بود، خبر داد.  پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ دوم” یوسف شاکری ” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان […]

    کلاهبردار ارسال کننده لینک های جعلی دستگیر شد
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری فردی که با ارسال لینک جعلی اقدام به برداشت غیرمجاز ۵۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی یکی از شهروندان کرده بود، خبر داد. 

    پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ دوم” یوسف شاکری ” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و ارائه شکوائیه مبنی بر برداشت غیرمجاز ۵۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی اش، پی گیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

    وی تصریح کرد: با انجام اقدامات تخصصی مشخص شد، مال‌باخته با اعتمادی بی جا بر روی لینک جعلی که از طریق پیامک دریافت کرده بوده است، کلیک می‌کند و پس از نصب نرم‌افزار، متوجه برداشت ۵۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی خود می شود.

    این مقام انتظامی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی و پیگیری‌های تخصصی متهم را در یکی از محله‌های شهرستان مورد شناسایی قرار دادند و با دستور مقام قضائی حساب وی توقیف گردید ، ضمن این که مبلغ سرقتی به‌حساب شاکی عودت شد.

    سرهنگ “شاکری” به شهروندان توصیه کرد: باتوجه‌ به انتشار هشدارهای مکرر مبنی بر کلیک‌ نکردن بر روی لینک‌های ناشناس که از طریق پیامک یا شبکه‌های اجتماعی برای افراد ارسال می‌شود انتظار می‌رود کاربران بادقت و هوشیاری بالا نکات پیشگیرانه کارشناسان پلیس فتا را سرلوحه فعالیت مجازی خود قرار داده و در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای سایبر با کارشناسان مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس بگیرند.
     

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *