×
×

تجلیل از نفر برتر مسابقات نقاشی و کتابخوانی در خوزستان

  • کد نوشته: 47453
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۶
  • ۰
  • پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ دوم داوودی رئیس پلیس فتا شهرستان مسجدسلیمان در تشریح این خبر اظهار کرد: به مناسبت هفته انتظامی از دانش آموز درسا جعفری فام از شهرستان مسجدسلیمان که در مسابقات نقاشی و کتابخوانی در سومین پویش کودکان سایبری به عنوان نفر برتر شناخته شده است، تقدیر بعمل آورده شد. وی […]

    تجلیل از نفر برتر مسابقات نقاشی و کتابخوانی در خوزستان
  • تبلیغ هدفمند

    پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ دوم داوودی رئیس پلیس فتا شهرستان مسجدسلیمان در تشریح این خبر اظهار کرد: به مناسبت هفته انتظامی از دانش آموز درسا جعفری فام از شهرستان مسجدسلیمان که در مسابقات نقاشی و کتابخوانی در سومین پویش کودکان سایبری به عنوان نفر برتر شناخته شده است، تقدیر بعمل آورده شد.

    وی ادامه داد: پویش کودکان سایبری با هدف آگاه سازی عمومی و توجه جامعه و والدین به موضوع کودکان در فضای مجازی و پیشگیری از آسیب‌های آن برگزار می‌شود.

    این مقام مسئول گفت: والدین باید با افزایش سواد رسانه‌ای و همچنین همراهی خود با کودکان و وضع قوانینی برای استفاده از فضای مجازی، از آسیب‌های این حوزه پیشگیری بعمل آوردند.

    سرهنگ داوودی به هموطنان گرامی گفت: پلیس‌ فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان و کاربران بوده و عموم مردم می‌توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا استفاده از سایت پلیس‌فتا به نشانی www.cyberpolice.ir و تماس با مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *