×
×

هنرمندان صنایع‌دستی خراسان شمالی بیمه تکمیلی می‌شوند

  • کد نوشته: 47510
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۷
  • ۰
  • ١۴٠٢/٨/٧ تعداد بازدید: ١٢ رئیس اتحادیه صنایع‌دستی خراسان شمالی برای نخستین‌بار از اجرای طرح بیمه تکمیلی هنرمندان صنایع‌دستی در استان خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، حسین ایزانلو با اعلام این خبر تأکید کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته طی تفاهم‌نامه‌ای با بیمه البرز، هنرمندان بدون داشتن هرگونه بیمه می‌توانند […]

    هنرمندان صنایع‌دستی خراسان شمالی بیمه تکمیلی می‌شوند
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٨/٧

    تعداد بازدید: ١٢

    رئیس اتحادیه صنایع‌دستی خراسان شمالی برای نخستین‌بار از اجرای طرح بیمه تکمیلی هنرمندان صنایع‌دستی در استان خبر داد.

    به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، حسین ایزانلو با اعلام این خبر تأکید کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته طی تفاهم‌نامه‌ای با بیمه البرز، هنرمندان بدون داشتن هرگونه بیمه می‌توانند نسبت به دریافت بیمه تکمیلی اقدام کنند.

    رئیس اتحادیه صنایع‌دستی خراسان شمالی با بیان اینکه ارائه تسهیلات و حمایت از هنرمندان و صنعتگران این عرصه موجب توسعه و گسترش صنایع‌دستی خواهد شد، افزود: در مرحله نخست تعداد ۱۰۰۰ نفر از صنعتگران استان از دهم آبان‌ماه سال جاری تحت پوشش بیمه تکمیلی البرز قرار خواهند گرفت.

    ایزانلو افزود: هنرمندانی که از این بیمه استفاده می‌کنند، می‌توانند از بیمه خودرو، شخص ثالث، بدنه، حوادث و… به‌صورت اقساط و با تخفیف بهره‌مند شوند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *