×
×

جشنواره “طلایه‌داران شکوه ایران” در بجنورد آغاز به کار کرد

  • کد نوشته: 47512
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۷
  • ۰
  • ١۴٠٢/٨/۶ تعداد بازدید: ١٩ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: جشنواره ملی “طلایه‌داران شکوه ایران‌زمین” باهدف معرفی توانمندی‌های گردشگری، فرهنگی و صنایع‌دستی در بجنورد مرکز خراسان شمالی آغاز به کار کرد. به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با اعلام این خبر اظهار کرد: این جشنواره روز […]

    جشنواره “طلایه‌داران شکوه ایران” در بجنورد آغاز به کار کرد
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٨/۶

    تعداد بازدید: ١٩

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: جشنواره ملی “طلایه‌داران شکوه ایران‌زمین” باهدف معرفی توانمندی‌های گردشگری، فرهنگی و صنایع‌دستی در بجنورد مرکز خراسان شمالی آغاز به کار کرد.

    به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با اعلام این خبر اظهار کرد: این جشنواره روز گذشته جمعه ۵ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در فرهنگسرای شهروند شهر بجنورد باهدف معرفی توانمندی‌های فرهنگی استان آغاز به کار کرد و فعالیت آن تا امروز ادامه دارد.

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در حاشیه این جشنواره با برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سیاه‌چادر، صنعتگران و هنرمندان استان در ۲۰ غرفه تولیدات خود را در زمینه‌های مختلف عرضه می‌کنند.

    مستوفیان ادامه داد: گروه‌های هنری و آیینی از استان‌های آذربایجان، کردستان، گیلان، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، لرستان و… هم در این ۲ روز با اجرای برنامه‌های مختلف حضور دارند.

    او گفت: برگزاری بازی‌های بومی و محلی و نمایش اسب اصیل ترکمن را می‌توان از دیگر برنامه‌های اجرایی این جشنواره نام برد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *