×
×

برگزاری کارآگاه آموزشی با موضوع حفظ حریم شخصی در فضای سایبری

  • کد نوشته: 47565
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۸
  • ۰
  • کارشناس پلیس فتا استان خوزستان از برگزاری کارآگاه آموزشی با موضوع حفظ حریم شخصی در فضای سایبری در مدرسه توحید شهرستان اهواز خبر داد.  پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: ستوانیکم لفته‌ئی در تشریح این خبر اظهار داشت: کودکان و نوجوانان آسیب پذیرترین قشر کاربران اینترنت هستند؛ اغلب آنها بی تجربه، کنجکاو، احساساتی و از همه مهمتر […]

    برگزاری کارآگاه آموزشی با موضوع حفظ حریم شخصی در فضای سایبری
  • تبلیغ هدفمند

    کارشناس پلیس فتا استان خوزستان از برگزاری کارآگاه آموزشی با موضوع حفظ حریم شخصی در فضای سایبری در مدرسه توحید شهرستان اهواز خبر داد. 

    پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: ستوانیکم لفته‌ئی در تشریح این خبر اظهار داشت: کودکان و نوجوانان آسیب پذیرترین قشر کاربران اینترنت هستند؛ اغلب آنها بی تجربه، کنجکاو، احساساتی و از همه مهمتر تنها هستند و درست به همین دلیل هدف خوبی برای مجرمان و تبهکاران اینترنتی محسوب می شوند.

    این مقام انتظامی افزود: چت روم‌ها و جمع‌های گفتگو می توانند جاهای خطرناکی باشند علاوه بر این که تحقیقات نشان می دهند که آنجا عرصه های شکار توسط متجاوزان نوجوانان و افراد صدمه زننده به آنها است. در موارد افراطی، کودکان و نوجوانان توسط  افرادی که آنها را دعوت به ملاقات در خفا می کنند ، اغفال می شوند. 

    وی بیان داشت : دانش آموزان محترم توجه داشته باشند هیچگاه اطلاعات شخصی و خانوادگی را در اختیار دیگران قرار ندهند و همان قوانینی که در ارتباطات واقعی رعایت می‌کنند مانند استفاده نکردن از کلمات رکیک و مطالب مبتذل و… می بایست در فضای سایبری نیز به کار گرفته شود.

    وی خاطر نشان کرد: خانواده‌ها می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *