×
×

کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب در شهرستان بجنورد

  • کد نوشته: 47719
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۹
  • ۰
  • ١۴٠٢/٨/٩ تعداد بازدید: ١٠ فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب در محور بجنورد به اسفراین خبر داد. به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان شمالی، خلیل حاجی‌زاده با اعلام این خبر افزود: دوشنبه ۸ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در حین گشت‌زنی توسط نیروهای […]

    کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب در شهرستان بجنورد
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٨/٩

    تعداد بازدید: ١٠

    فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب در محور بجنورد به اسفراین خبر داد.

    به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان شمالی، خلیل حاجی‌زاده با اعلام این خبر افزود: دوشنبه ۸ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در حین گشت‌زنی توسط نیروهای یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی و اداره کل محیط‌زیست استان، یک دستگاه فلزیاب از یک خودروی شخصی کشف و ضبط شد.

    فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی تأکید کرد: دراین‌رابطه ۲ نفر باهویت معلوم دستگیر و پرونده به‌منظور سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح قضایی تحویل داده شد.

    حاجی‌زاده بیان کرد: خرید، فروش، نگهداری و استفاده از دستگاه‌های فلزیاب منوط به اخذ مجوز از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است در غیر این صورت با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

    او یادآور شد: هم‌وطنان و دوستداران میراث‌فرهنگی می‌توانند گزارش‌های خود را با اطمینان از حفظ امانت‌داری به یگان حفاظت از آثار تاریخی استان خراسان شمالی با شماره‌تلفن ۰۵۸۳۲۲۲۸۹۵۴ اعلام کنند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *