×
×

۱۰ درصد تسهیلات صنایع‌دستی و گردشگری به خانواده شهدا و ایثارگران اختصاص یافت

  • کد نوشته: 47725
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۹
  • ۰
  • ١۴٠٢/٨/٨ تعداد بازدید: ١٣ معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان شمالی از تخصیص ۱۰ درصد تسهیلات صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی به خانواده شهدا و ایثارگران دارای مجوز خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، پروانه کلاته با اعلام این خبر افزود: در جلسه امروز دوشنبه ۸ آبان‌ماه ۱۴۰۲ […]

    ۱۰ درصد تسهیلات صنایع‌دستی و گردشگری به خانواده شهدا و ایثارگران اختصاص یافت
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٨/٨

    تعداد بازدید: ١٣

    معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان شمالی از تخصیص ۱۰ درصد تسهیلات صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی به خانواده شهدا و ایثارگران دارای مجوز خبر داد.

    به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، پروانه کلاته با اعلام این خبر افزود: در جلسه امروز دوشنبه ۸ آبان‌ماه ۱۴۰۲ مقرر شد ۱۰ درصد از تسهیلات صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی به خانواده شهدا و ایثارگر دارای مجوز اختصاص یابد.

    معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان شمالی تأکید کرد: این جلسه با حضور شمالی با حضور معاون تعاون و رئیس اداره اشتغال اداره کل بنیاد شهید در محل اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی برگزار شد.

    کلاته افزود: در حال حاضر بیش از ۱۸ هزار صنعتگر در ۶۹ رشته صنایع‌دستی در خراسان شمالی در رشته‌های دست بافته‌های داری، نساجی سنتی، سراجی، خراطی، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی و… فعالیت می‌کنند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *